Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreamsUSD 249
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet var kjempe fint. Det er freshe rom og det er moderne. Frokosten var helt top og det samme var middagen. Personalet var kjempe hyggelige og vi ble tar godt imot. Dette blir anbefalt til alle

Takk, EmilieSaga
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, veldig kjekt å lese.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven

Anmeldt 16. juli 2020

Fint hotell, fin standard - selv om rommet ikke var av det nyeste. Vi hadde informert og oppgitt i bestillingen at vi hadde et barn på 5 år med oss, men fikk hverken ekstra seng, dyne eller håndkler. Kan anbefale resturangen «Vågal» på hotellet, fantastisk mat og service for både store og små. Det store sjokket meldte seg først ved frokosten, hvor INGEN smitteverntiltak var å se. Her var stor åpen selvbetjent buffèt på et lite område, med mye utvalg - som normalt sett hadde vært midt i blinken. Ved dagens situasjon er dette ikke optimalt, hvor maten ikke er beskyttet eller innpakket, folk står over og forsyner seg på sitt vis, og buffèen var overfylt med mennesker (sild i tønne) som ikke overholdt avstand. Ingen oppmerking eller påminnelseskilt var å se. Det var satt ut antibac, men ingen benyttet seg av dette - sannsynligvis for det er vanskelig med tallerken og bestikk i hendene. Selv personalet presset seg frem mellom folk, og overholdt IKKE avstand. Vi har bodd på flere hoteller gjennom ferien, og dette er første gang vi opplever en så utrygg frokost situasjon - veldig skuffende.

1  Takk, TheNorw90
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar så mykje at rommet ikkje var ferdigstillt som bestillt ved ankomst, her har me gjort ein glipp.

Veldig kjekt at Vågal falt i smak, det set me pris på.

Når det gjeld tilbakemeldingen din om frukosten har no helsemyndigheitene oppheva forbudet mot buffetservering.
Eg ser at me kan vere endå tydligare med merking og oppfordre gjestene til å holde avstand.
Me tek tilbakemeldingen din alvorleg, og jobbar kvar dag med å overholde gjeldande smittevernsreglar.

Ynskjer deg ein fin dag vidare.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi ankom hotellet og fikk tildelt familierom som bestilt. Rommet var trangt og lite til to voksne og to barn, og i tillegg svært varmt. Vi spurte om det fantes større rom men det gjorde det ikke. Ganske frustrerende å da se i appen at det var ledig større rom til en lavere pris enn det vi hadde booket som også kunne huse fire personer. Rommet hadde en «dobbeltseng» som var to enkeltsenger satt sammen. Disse skled fra hverandre flere ganger i løpet av natten. På veggen på rommet var det brune flekker som så ut som snusklyser som var skrapet vekk. Bar preg av at rommet var gammelt og slitt. Frokosten var helt OK, ingen ting mer. Maten i restauranten (vågal) var god, men restauranten var overfylt, og enmetersregel virket ikke som ble overholdt. Særlig ikke i barområdet. Servitørene virket som de hadde altfor mye å gjøre.

Takk, 746inguns
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Kjære gjest.

Takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.

Først og fremst må eg beklage på det sterkaste at oppholdet ikkje vart som forventa.
Vi ynskjer kun det beste for våre gjester, men i dette tilfellet har me dessverre svikta, beklagar på det sterkaste.
Punkta du har nemnt i tilbakemeldingen skal vi ta oss av internt, slik at framtidige gjester skal unngå dette.
Yskjer deg ein flott sommar vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i resepsjonen og oppusset flott rom med store vinduer med utsikt. Veldig fornøyd med frokosten. Fine uteplasser og god parkering sentralt beliggende i Sogndal med flere spisemuligheter i nærheten

Takk, 580karib
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, det set me stor pris på.

Ynskjer deg ein flott sommar vidare.

Anmeldt 12. juli 2020

Rommene i den nye delen av hotellet er meget bra. God plass, moderne design og utforming.
Topp hotell, og Sogndal er en perle på Vestlandet og er et ypperlig utgangspunkt for turer på fjorden eller i fjellet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Bjørn Inge G
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2020

Hei Bjørn Inge.

Wow, takk for ein fantastisk tilbakemelding.
Utruleg kjekt at alt falt i smak.

Og ja, Sogndal er definetivt ei perle på Vestlandet.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.