Erik R
5,0 av 5 boblerAnmeldt 23. juli 2020via mobile enheter
Ine Skjerven, MarkedsføringQuality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. juli 2020
Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding, for ein hyggeleg start på dagen.

Ynskjer deg ein god ferie vidare.

kr 1 965
    • ZenHotels.com
    4.5 km fra Quality Hotel Sogndal
    Se flere hoteller i Sogndal
    Anmeldt 22. juli 2020

Lå på Superior-rom i den nye delen av hotellet som var meget fint. Frokosten var god, men mye folk. Anbefaler å stille tidlig i buffeten. Litt kaos på parkeringen og noe rart å betale 120 kr døgnet for å stå parkert i et tettsted som Sogndal. Men kommunen hadde gjort det vanskelig å finne alternative plasser.

1  Takk, _yvindm762
    Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
    Kjekt at rom og frokost falt i smak.

Ynskjer deg velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familie på fem på familierom. Hadde bestilt superior og spesifisert ønske om connecting rooms to måneder før vi ankom, men med fullbooket hotell ble vi likevel plassert fem stk på ett familierom i den eldre delen. Veldig god frokost og fine restauranter, men hadde ønsket mer smil og velvilje ved innsjekk. Litt stiv pris i forhold til å ligge fem mennesker på rekke og rad på rommet. Noe støy fra veien.
    Frokosten veide likevel opp for det meste.

Takk, SiEdHo
    Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
    Beklagar så mykje at de ikkje fekk rommet de hadde bestilt, her har vi tydlegvis gjort ein glipp.
    Veldig kjekt at frukost og restaurantane falt i smak.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Ine Skjerven.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fikk tildelt flott rom i nye delen av hotellet. Veldig fine rom. God frokost i fin matsal. Det hadde også en fin beliggenhet! Her vil jeg gjerne tilbake👍
    Vegg i vegg lå Vågal Burger & Gin. Veldig god mat 👍

1  Takk, risrjor
    Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din gode tilbakemelding, det set me stor pris på.

Ynskjer deg ein flott sommar vidare og velkommen tilbake.

Ine Skjerven.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet var kjempe fint. Det er freshe rom og det er moderne. Frokosten var helt top og det samme var middagen. Personalet var kjempe hyggelige og vi ble tar godt imot. Dette blir anbefalt til alle👍🏼👍🏼

1  Takk, EmilieSaga
    Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding, veldig kjekt å lese.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Ine Skjerven

Anmeldt 16. juli 2020

Fint hotell, fin standard - selv om rommet ikke var av det nyeste. Vi hadde informert og oppgitt i bestillingen at vi hadde et barn på 5 år med oss, men fikk hverken ekstra seng, dyne eller håndkler. Kan anbefale resturangen «Vågal» på hotellet, fantastisk mat og service for både store og små. Det store sjokket meldte seg først ved frokosten, hvor INGEN smitteverntiltak var å se. Her var stor åpen selvbetjent buffèt på et lite område, med mye utvalg - som normalt sett hadde vært midt i blinken. Ved dagens situasjon er dette ikke optimalt, hvor maten ikke er beskyttet eller innpakket, folk står over og forsyner seg på sitt vis, og buffèen var overfylt med mennesker (sild i tønne) som ikke overholdt avstand. Ingen oppmerking eller påminnelseskilt var å se. Det var satt ut antibac, men ingen benyttet seg av dette - sannsynligvis for det er vanskelig med tallerken og bestikk i hendene. Selv personalet presset seg frem mellom folk, og overholdt IKKE avstand. Vi har bodd på flere hoteller gjennom ferien, og dette er første gang vi opplever en så utrygg frokost situasjon - veldig skuffende.

1  Takk, TheNorw90
    Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.
    Beklagar så mykje at rommet ikkje var ferdigstillt som bestillt ved ankomst, her har me gjort ein glipp.

Veldig kjekt at Vågal falt i smak, det set me pris på.

Når det gjeld tilbakemeldingen din om frukosten har no helsemyndigheitene oppheva forbudet mot buffetservering.
    Eg ser at me kan vere endå tydligare med merking og oppfordre gjestene til å holde avstand.
    Me tek tilbakemeldingen din alvorleg, og jobbar kvar dag med å overholde gjeldande smittevernsreglar.

Ynskjer deg ein fin dag vidare.