ZenHotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Det første vi merket da vi kom på rommet var alt støvet på omtrent alle overflater.

Badekaret var veldig lite, og alt vannet kom opp sluken på gulvet da vi tømte det. Steg ut av badekaret og plasket i 1 cm vann, alt på gulvet ble gjennomvått. Ringte ned å fikk flere håndklær, men ikke tilbud om hjelp eller om vi ville bytte rom.

Senga var helt grei, litt hard for min smak. Gulvet var rent nok til at jeg lot 1 åringen krabbe rundt. Dårlig plassering av møbler, ommøbelerte for å få bedre plass til barnesengen. Kun 1 stol på rommet.

Frokosten var under gjennomsnittet.

Positive, kjøleskap på rommet og restauranter svært nær.

Kunne også trengt en oppussing

Takk, familiepa3
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.

Beklagar at badekaret ikkje fungerte som det skulle, det skal sjølvsagt ikkje bli oversvømt på gulvet etter ein dusj.

Ynskjer dykk ein flott ferie vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Svært bra hotell, særlig til å være Stordalen-hotell, veldig hyggelige ansatte i resepsjonen. Stort hotell og veldig mye folk, men frokosten gikk ganske bra. Flott frokost med veldig bra utvalg. Oppgraderte til superior for å bo i den nyeste delen, tror det var verdt pengene, meget bra rom!

1  Takk, Oddie99
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din gode tilbakemelding, veldig hyggelig at både rom og frokost falt i smak.
Ynskjer deg ein flott ferie vidare.

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet, fikk oppgradert rom i den nye delen, fine nye rom med utrolig god dobbeltseng
Veldig god renhold og kjempe hyggelig betjening. Det eneste minuset var hotel parkeringen som var stappfull, men ikke så rart når "halve Norge" er på bilferie

Takk, vellek
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding, for ein hyggeleg start på dagen.

Ynskjer deg ein god ferie vidare.

Anmeldt 22. juli 2020

Lå på Superior-rom i den nye delen av hotellet som var meget fint. Frokosten var god, men mye folk. Anbefaler å stille tidlig i buffeten. Litt kaos på parkeringen og noe rart å betale 120 kr døgnet for å stå parkert i et tettsted som Sogndal. Men kommunen hadde gjort det vanskelig å finne alternative plasser.

1  Takk, _yvindm762
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Kjekt at rom og frokost falt i smak.

Ynskjer deg velkommen tilbake.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Familie på fem på familierom. Hadde bestilt superior og spesifisert ønske om connecting rooms to måneder før vi ankom, men med fullbooket hotell ble vi likevel plassert fem stk på ett familierom i den eldre delen. Veldig god frokost og fine restauranter, men hadde ønsket mer smil og velvilje ved innsjekk. Litt stiv pris i forhold til å ligge fem mennesker på rekke og rad på rommet. Noe støy fra veien.
Frokosten veide likevel opp for det meste.

Takk, SiEdHo
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Beklagar så mykje at de ikkje fekk rommet de hadde bestilt, her har vi tydlegvis gjort ein glipp.
Veldig kjekt at frukost og restaurantane falt i smak.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Beste helsing
Ine Skjerven.