Booking.comUSD 183
eDreamsUSD 183
ZenHotels.comUSD 227
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et godt alternativ når man reiser med hund, hotellet var meget godt tilrettelagt for dette. Det var også mange hunder der. Rommene for de med hund hadde dårlig ventilasjon/lufting det stod en vifte der. Maten var bra og personalet meget hyggelig, men å stenge restaurant og bar selv om det er mandag midt i fellesferien er ikke greit

2  Takk, 613kjetila
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding, kjekt at både tobeinte og firbeinte hadde eit fint opphold.
Beklagar at me ikkje kunne tilby rom med betre ventilasjon, er ikkje kvar sommar me har så fint ver og så varmt i ein så lang periode. Når det gjeld stengt bar og restaurant har vi på lik linje med mange reiselivsbedrifter mangel på personale, spesiellt når vi ikkje fekk henta inn utenlands arbeidskraft.
Me fekk heldigvis opna begge deler midt i fellesferien, men det var synd det var stengt under ditt opphold.

Ynskjer deg ein flott seinsommar.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fikk rom i den gamle delen av hotellet, på en dag hvor det var nærmere 30 varmegrader ute. Rommet hadde ingen aircondition, og det hadde nok vært mer komfortabelt å være i en badstu. Rommet hadde balkong, men det hjalp lite å lufte. Her kunne man i det minste satt inn en liten bordvifte. Foruten dette var rommet helt greit, stor seng og grei størrelse på rommet. Beliggenheten på hotellet er god, og frokosten har et stort og godt utvalg. Eneste jeg savnet ved frokosten var navn/innhold på de forskjellige typene mat, samt allergener. Hadde rommet hatt aircondition eller vi hadde vært her på en kaldere dag, ville vi nok hatt en helt annen opplevelse.

1  Takk, heglan
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar så mykje at varmen skapte problem for dykk, i det minste skulle de ha fått ei bordvifte på rommet.
Veldig kjekt at frukosten falt i smak, me tek med oss tilbakemeldinga om merking av allergen og navn/innhold på dei ulike typane mat.
Håpar du tek turen igjen på ein litt kaldare dag :)

Ynskjer deg ein fortsatt gos sommar.

Beste helsing,
Ine Skjerven

Anmeldt 26. juni 2021

Vi ble møtt av hyggelig personale og en kjempeflott frokost med alkt en kan ønske seg. Vi fikk et nyoppusset og stort rom. Reint og fint over alt. Beliggenheten i Sogndal sentrum er grei. Dette hotellet kan vi anbefale

Takk, Tobor2
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding.
Ynskjer deg ein flott sommar:)

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Dette Hotellet har en ny og en gammel del. Vi fikk rom i den nye delen med flotte, moderne rom smakfulllt innredet. Det var et stort pluss med stort bad og nydelige senger. Frokosten bestod av alt du kunne ønske deg. Pannekaker, egg og bacon, omelett og i tillegg alt av kaldt pålegg.

Romtips: Det så ut til å være få parkeringsplasser. Men det sjekket jeg ikke, da vi fikk plass rett utenfor inngangen.
Dato for oppholdet: april 2021
Takk, klampenborg
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbamelding.
Ynskjer deg velkommen tilbake og ei flott veke.

Beste helsing,
Ine Skjerven

Anmeldt 18. november 2020

Bare Bed og Brakefast for meg, gratis parkering ! men det var ingen i resepsjonen da jeg kom s jeg måtte ringe ..... uansett, greit rom men med litt trafikkstøy, gode senger og greit bad. Hotellet var stilfullt og moderne, frokosten var meget bra

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, Frode L
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2020

Hei Frode.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Ynskjer deg velkomen tilbake.

Beste helsing
Ine Skjerven.