Booking.comUSD 190
eDreamsUSD 190
ZenHotels.comUSD 228
Anmeldt 30. juli 2021

Vi var der i slutten av juni under en hetebølge; kjempevarmt!

Hadde bestilt rom med balkong. Der ute var standarden så som så. "Skillet" mellom balkongene hang og slang, (se bildet), og gulvet var fullt av mose. Vi mener når en først legger seg på et såpass høyt prisnivå, (dyreste overnattingen for oss i ferien med fem overnattinger), må det være lov å forvente bedre.

Rommet forøvrig var svært bra, fint dekorert.

Veldig fint uteområde med gjennomtenkte løsninger, men uten en eneste parasoll...

God frokost, gode senger. Sjeldent trivelig resepsjons-ansatte!
Men hotellet har litt å gå på når sant skal sies.

Takk, AogAV
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste at balkongen ikkje stod til forventningane, skillet skal sjølvsagt ikkje henge og slenge, og det skal absolutt ikkje vere mose der. Eg kan ikkje anna enn å beklage for det.

Kjekt at rom, frokost og resepsjons ansatte var tilfredstillande, men du har heilt rett, vi har absolutt noko å strekke oss etter.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte to netter her for overnatting i supervarmt vær. Betalte 2275 pr. natt i Superior rom i nybygget med frokost. Presiserte før vi bestilte at vi ønsket denne type rom KUN pga aircondition for søvnens skyld. Måtte klage begge ganger i resepsjonen for ytterligere lufting på rommet, hvilket ikke skjedde. Siste natten måtte jeg gå ned i resepsjonen igjen kl 24.30 da rommet opplevdes uutholdelig varmt. Det ble ikke bedre. I tillegg var det ikke mulig å få seg et glass vin før kl 21.00 om kvelden da baren var stengt. Man ble henvist til pizza restauranten på hjørnet. Blodpris og dårlig service med airconditinet. God frokost var det eneste positive med dette hotellet. Never again!

Takk, Sissel H

Kjære Sissel.

Tusen takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.
Først og fremst må eg beklage at servicen ikkje var på det nivået som er forventa, eg kan ikkje anna enn å beklage at det vart så varmt og at ingen tiltak fungerte.
Når det gjeld baren vår, har den desverre vore stengt på grunn av mangel på personal, som vi, på lik linje med mange andre reiselivsbedrifter, har hatt store utfordringar med i fjor og i år. Når det gjeld servering av alkohol, er vi nødt til å holde oss til dei gjeldande reglane med bordservering, og uten personale er det vanskeleg å gjennomføre. Eg forstår at dette oppleves som frustrerande, men vi har prøvd å løyse denne sommaren på den beste måten med det tlgjengelege personalet vi har.
Kjekt å høyre at frukostenhold mål, ihvertfall.

Ynskjer deg ein fortsatt god sein-sommar.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Et godt alternativ når man reiser med hund, hotellet var meget godt tilrettelagt for dette. Det var også mange hunder der. Rommene for de med hund hadde dårlig ventilasjon/lufting det stod en vifte der. Maten var bra og personalet meget hyggelig, men å stenge restaurant og bar selv om det er mandag midt i fellesferien er ikke greit

2  Takk, 613kjetila

Kjære gjest.
Tusen takk for din tilbakemelding, kjekt at både tobeinte og firbeinte hadde eit fint opphold.
Beklagar at me ikkje kunne tilby rom med betre ventilasjon, er ikkje kvar sommar me har så fint ver og så varmt i ein så lang periode. Når det gjeld stengt bar og restaurant har vi på lik linje med mange reiselivsbedrifter mangel på personale, spesiellt når vi ikkje fekk henta inn utenlands arbeidskraft.
Me fekk heldigvis opna begge deler midt i fellesferien, men det var synd det var stengt under ditt opphold.

Ynskjer deg ein flott seinsommar.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Fikk rom i den gamle delen av hotellet, på en dag hvor det var nærmere 30 varmegrader ute. Rommet hadde ingen aircondition, og det hadde nok vært mer komfortabelt å være i en badstu. Rommet hadde balkong, men det hjalp lite å lufte. Her kunne man i det minste satt inn en liten bordvifte. Foruten dette var rommet helt greit, stor seng og grei størrelse på rommet. Beliggenheten på hotellet er god, og frokosten har et stort og godt utvalg. Eneste jeg savnet ved frokosten var navn/innhold på de forskjellige typene mat, samt allergener. Hadde rommet hatt aircondition eller vi hadde vært her på en kaldere dag, ville vi nok hatt en helt annen opplevelse.

1  Takk, heglan
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar så mykje at varmen skapte problem for dykk, i det minste skulle de ha fått ei bordvifte på rommet.
Veldig kjekt at frukosten falt i smak, me tek med oss tilbakemeldinga om merking av allergen og navn/innhold på dei ulike typane mat.
Håpar du tek turen igjen på ein litt kaldare dag :)

Ynskjer deg ein fortsatt gos sommar.

Beste helsing,
Ine Skjerven

Anmeldt 26. juni 2021

Vi ble møtt av hyggelig personale og en kjempeflott frokost med alkt en kan ønske seg. Vi fikk et nyoppusset og stort rom. Reint og fint over alt. Beliggenheten i Sogndal sentrum er grei. Dette hotellet kan vi anbefale

Takk, Tobor2
Ine Skjerven, Markedsføring på Quality Hotel Sogndal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for ein fantastisk tilbakemelding.
Ynskjer deg ein flott sommar:)