Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 22.09.21
eDreams
getaroom.comUSD 194
Anmeldt 7. mars 2020

Utmerket hotell. Meget hyggelig og hjelpsomt personale. Store og flotte rom med behagelige senger og flotte chesterfield møbler. Prikkfritt renhold. Fin utsikt over Sogndal. Forkost var næringsrik og rikholdig. Jeg gir hotellet den aller beste anbefaling.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, terjekristensen63
Anmeldt 20. januar 2020

et godt valg om du liker å bli satt pris på som gjest.
god mat med lun og roløig stemning i resturanten.
hjemmelaget mat hver dag som vi glder oss til.
frokost med tilgang på niste papir som gjør det enkelt for arbeidsfolk ,
enkelt innsjekk og utsjekk med proffe ansatte,

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, of452
Anmeldt 27. september 2019

Vil fremheve den veldig gode maten. Husmannskost. Frokosten var også variert og delikat.
Fin beliggenhet. Flott gammel stil på rommene med gode senger. Også veldig greit med gratis parkering frem til kl.08.00.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, per407
Anmeldt 19. august 2019

Litt 90-talls stil med Chesterfield-møbler og herregårdsgule farger, men det funker fint fordi det er godt vedlikeholdt. Store og veldig rene rom (prikkfritt). Noen flere ladepunkter f.eks ved senga hadde gjort seg.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Birp-Lenne
Anmeldt 28. juli 2019

Brukte stedet som overnatting på mctur. Har brukt hotellet tidligere og fornøyd begge gangene. Liker den litt gamle stilen på hotellet. Kjempehyggelige ansatte. Kommer til å bruke hotellet ved en senere anledning, kanskje som utgangspunkt for dagsturer med mc på vestlandet.

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste alene