TripadvisorUSD 215
Booking.comUSD 215
eDreamsUSD 215
FindHotel
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Rimelig hotell i sentrum. Rommene er rene og pene. Betjeningen er serviceminded.
Hva mer kan du forvente? Parkering finnes rett utenfor.
I disse covid19 tider har hotellet ikke matservering utover frokost.
Brukbart spisested rett over gaten.

Takk, Oddvar H
Anmeldt 17. juli 2020

Hotellet ligger sentralt og bra til i Sogndal. Engelsk stil i hotellet med chesterfeeld sofaer etc uten at det har det dårlige brittiske servicenivået og renhold.. Kort vei til alt. Resepsjonen anbefalte et bra restaurant. Alt i alt veldig bra.

Takk, cornelisb796
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her ei natt og det var nok. Rommet og hotellet er "gammel" stil, og noe rar lukt henger i veggene... Frokosten var gjennomsnittlig og pakket i plastfolie, mye var fra sagen før. Parkering er rett på utsiden, men kommunal.

1  Takk, Olav59
Anmeldt 7. mars 2020

Utmerket hotell. Meget hyggelig og hjelpsomt personale. Store og flotte rom med behagelige senger og flotte chesterfield møbler. Prikkfritt renhold. Fin utsikt over Sogndal. Forkost var næringsrik og rikholdig. Jeg gir hotellet den aller beste anbefaling.

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, terjekristensen63
Anmeldt 20. januar 2020

et godt valg om du liker å bli satt pris på som gjest.
god mat med lun og roløig stemning i resturanten.
hjemmelaget mat hver dag som vi glder oss til.
frokost med tilgang på niste papir som gjør det enkelt for arbeidsfolk ,
enkelt innsjekk og utsjekk med proffe ansatte,

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, of452