Agoda.com
Lol.travelUSD 190
Anmeldt 19. august 2021

Dette hotellet kan anbefales på det varmeste, bra service og hyggelig betjening. Kommer gladelig tilbake hit. Ligger veldig sentralt til midt i sentrum. Hotellet har parkeringsplasser rett utenfor, helt perfekt.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, perkydland45
Anmeldt 25. mai 2021

Hyggelig hotell, gode senger, fin atmosfære og god frokost. Resepsjonistene var hyggelige, kom med gode forslag til opplevelser og ordner god mc parkering. Gangavstand til alt i Sogndal sentrum. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: mai 2021
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, aage-63
Anmeldt 17. august 2020

Hotellet ligger veldig sentralt, men har kun kommunal parkering. Litt slitent hotellrom, men greit rengjort. Største ulempen for oss ble at det ikke er AC. Riktignok kan man sette opp vinduet, men det ga ikke kjølig nok rom. Ellers hadde rommet et greit bad, samt to hvilestoler. Relativt trangt pga stolene. De hadde åpnet frokostbuffet igjen, uten at det var kontroll på at folk holdt avstand. Grei mat og utvalg. Fikk låne ladestasjon for elbil den ene dagen, men dagen etter var den opptatt. Fikk restauranttips, og det var kort gåavstand til både La Pergola og Vågal. Også kort gåavstand ned til havna, samt til flere kolonialbutikker i området.

2  Takk, MortenNygard
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Rimelig hotell i sentrum. Rommene er rene og pene. Betjeningen er serviceminded.
Hva mer kan du forvente? Parkering finnes rett utenfor.
I disse covid19 tider har hotellet ikke matservering utover frokost.
Brukbart spisested rett over gaten.

Takk, Oddvar H
Anmeldt 17. juli 2020

Hotellet ligger sentralt og bra til i Sogndal. Engelsk stil i hotellet med chesterfeeld sofaer etc uten at det har det dårlige brittiske servicenivået og renhold.. Kort vei til alt. Resepsjonen anbefalte et bra restaurant. Alt i alt veldig bra.

Takk, cornelisb796