“Hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 2 av 19 Restauranter i Sogndal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På La Pergola får du smakfulle rettar i ulike variantar som italiensk pizza, salatar, pasta, heimelaga dessertar og spesialiteten grilla kjøtrettar. I vår lune og varme atmosfære følest det som om du sit i Italia!
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Hyggelig velkomst og god atmosfære! Servietter og dekketøy ligger direkte på bordplaten, skulle gjerne sett at det var bordbrikker, i det minste! God meny, hyggelige kelnere. Maten ankommer innen rimelig tid. Forretten, bruschetta Mista, litt kald, god men ikke så spennende. Hovedrett, spaghetti ai frutti di mare tok oss helt til strandkanten, denne smakte fortreffelig av havets frukter! Dessert, sjokoladefondant og creme brulé, helt som forventet. Alt i alt en hyggelig opplevelse som vil bli gjentatt!

Takk, Geir H
Ine S, Kontorleiar på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2017

Hei Geir.

Tusen takk for din gode tilbakemelding.
Ynskjer deg velkommen tilbake:)

Anmeldt 18. oktober 2017

En god og lun atmosfære i restauranten! Vi ble møtt med en meget serviceminded servitør som viste oss til bordet. Vi bestilte Antipasti til forrett som vi delte etter anbefaling fra vår servitør, her var det fantastiske italienske smaker!! Til hovedrett hadde vi Spaghetti frutti de mare og hjortefilet. Utrolig gode smaker! Spaghetti med hummersaus, scampi og kamskjell var helt fantastisk! Hjortefilet med viltsaus, tyttebær, champignon, brokkoli og ovnsbakte poteter, fantastisk! La Pergola er virkelig å anbefale, de leverer!

Takk, anneD7948BD
Ine S, Kontorleiar på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2017

Hei Anne.

Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding, for ein kickstart på veka dette vart :)

Ynskjer deg velkommen tilbake!

Anmeldt 13. oktober 2017

Antakelig den mest triste frutti di mare jeg noen gang har fått servert. Det var noen scampi, og det var det.
Og selv spaghetti carbonara hadde de druknet i olje, og overdekket med parmesan.

meget synd at kokkene ikke holdt standarden, for restauranten har potensiale,
mulig det går greit om man holder seg til pizza.

Takk, geitwee
Ine S, Kontorleiar på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2017

Hei Geir Willy.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar så mykje at maten ikkje sto til forventningane, vi ynskjer sjølvsagt ikkje at gjestene våre skal oppleve det.
Håpar du kjem tilbake ved ein seinare anledning slik at vi kan gi deg ein mykje betre oppleving.

Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Her finner du en helt ok italiensk restaurant med mye godt fra Italia.
Maten smakte bra og hadde en forrett og middag og dessert ,servicen var også bra.
Presentasjonen kunne ha vært bedre men fikk god mat til en penge.
Lokalet var innbydende og hadde plasser som passer alle formål.
Anbefaler nu allikevel et besøk på dette stedet.
Takk for maten.

Takk, Jørgen N
Ine S, Kontorleiar på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2017

Hei Jørgen.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Håpar å sjå deg her igjen!

Anmeldt 3. september 2017

Har tatt turen innom la pergola flere ganger i håp om servicen og maten skulle leve opp til forventningene. Har prøvd pizza, pasta og ytre filet av hjort men kan med en gang si at dette smakte virkelig ikke etter pris. Har sendt inn klage via e-post tidligere i August og fikk refundert pengene via gavekort som jeg kunne benytte med en annen anledning ved la pergola, men det er tydlig ikke noe særlig forbedring. Bordet er skittent og fettete, servicen var heller ikke noe å skryte av, virker som de ansatte driver med sy-klubb på kjøkkenet. Måtte vente 25 min for å bestille kaffe og desser. Velger heller et annet alternativ av resturant når jeg skal ut å spise neste gang i Sogndal etter flere dårlige opplevelser ved denne resturanten dette året.

Takk, Kaja H
Ine S, Kontorleiar på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2017

Hei Kaja.

Takk for din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste at besøket ditt ikkje stod til forventningane, spesiellt etter ditt tidlegare besøk.
Send meg gjerne ein e-post til ine.skjerven@choice.no

Reisende som så på La Pergola, så også på

Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndal, Sogn og Fjordane

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!