“Eksotisk og hektisk”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Sogndal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På La Pergola får du smakfulle rettar i ulike variantar som italiensk pizza, salatar, pasta, heimelaga dessertar og spesialiteten grilla kjøtrettar. I vår lune og varme atmosfære følest det som om du sit i Italia!
Anmeldt 19. juli 2020

Vi fikk tildelt et bord ganske raskt, enda det var så godt fullt i restauranten. Allikevel forsvarlig plassering m.h.t. smittefare. Hadde utsikt til utleveringsdisken, og det var en opplevelse i seg selv. "Pronto", sa kokken etter hvert som rettene var klare til henting. Vi bestilte "dagens", som var spaghetti vongole. Dette er en rett vi kjenner godt fra både Italia og Frankrike. Litt for mye chili til at vongole-skjellene smakte noe særlig, og litt for mye olje, som lå som en dam nederst i skålen. Har smakt bedre, men den italienske atmosfæren og vennlig og rask service gjorde sitt til at vi trivdes.

2  Takk, Pavane53
854ines, Markedsføring på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2020

Kjære gjest.

Tusen takk for din gode tilbakemelding.
Veldig kjekt at vårt konsept falt i smak, det set vi stor pris på.

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Grei mat, men utrolig rotete og dårlig service. Kelnerne virket stresset og kunne dårlig norsk. Men pluss for fin beliggenhet og fint interiør.

Takk, 82joma

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Veldig kjekt at maten og beliggenheten falt i smak.
Beklagar på det sterkaste at servicen ikkje stod til det nivået vi forventar og som vi ynskjer å gi deg som gjest.
Håpar du tek turen tilbake ved ein seinare annledning slik at me kan gi deg eit betre inntrykk.

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste her idag og det tok sin tid før vi fikk maten, men deg fikk vi beskjed om når vi fikk bord. Det anbefales å bestille bord før du kommer dit fordi det er populært. Maten var kjempe god og desserten var veldig god. Anbefales til alle

Takk, EmilieSaga

Kjære Emilie.

Tusen takk for ein kjempeflott tilbakemelding, det varmar godt :)

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Beste helsing
Ine Skjerven.

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble matforgiftet av etter vårt besøk her. Tyder på dårlig hygiene/dårlig håndtering av råvarer. Tok dette opp med restauranten dagen etter men de nekter å ha noe med dette å gjøre. Useriøst.

5  Takk, henrikpauls

Kjære gjest.

Takk for din tilbakemelding. Først og fremst må eg beklage på det sterkaste at de vart dårlige av maten.
Send meg gjerne ein e-post med utfyllande informasjon til ine.skjerven@choice.no.

Beste helsing
Ine Skjerven.

Anmeldt 15. juli 2020

Hadde bestilt bord kl 8. Da jeg og en annen kom først gikk vi frem for å si at vi hadde reservasjon, da ble vi sendt rett tilbake å bedt om å vente litt selv om han aldri kom tilbake. Da det kom to til etter en stund var klokken over 8 og de også gjorde et forsøk ved å si at vi hadde reservasjon, da var det en annen enn den forrige og han tok oss også til side og hentet frem noen andre bak oss heller. Etter en god stund til kom foreldrene våre og da de spurte igjen sa de det samme bortsett fra at denne gangen sa de det snilt og sa grunnen til at vi ikke hadde fått bordet selv om det var en dårlig grunn. Da vi ENDELIG fikk bordet satt vi ute selv om vi hadde bestilt inne for da måtte vi visst sitte seperat, noe vi ikke fikk beskjed om da vi bestilte bordet inne. Vi satt ganske lenge før de i det hele tatt såurte om bestilling men maten kom etter en good time siden det var en del folk og den smakte godt. Men andre som var der var mer uheldige og satt i 45 minutt uten å ha mulighet til å bestille, andre fikk ikke maten sin på mye lenger og mange klagde med god grunn. Jeg skjønner at det var travelt men mye kunne definitvt vært bedre og enkelte kelnere kunne vært laaangt hyggeligere mot oss enn det de var noe alle de andre var sterkt enige i!

Takk, 184abcf
854ines, Markedsføring på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Kjære Kristine.

Takk for din tilbakemelding.
Først og fremst må eg beklage på det sterkaste at besøket ditt ikkje vart som forventa.
Dette er sjølvsagt ikkje det vi ynskjer for våre gjester.
Eg tek med tilbakemeldingen din vidare så skal vi gjere vårt beste for å hindre at det skjer igjen.
Om du har noko meir du vil tilføye må du gjerne sende meg ein e-post til ine.skjerven@choice.no

Ynskjer deg ein god sommar vidare.

Reisende som så på La Pergola, så også på

Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!