“Grei mat, men…”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Sogndal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På La Pergola får du smakfulle rettar i ulike variantar som italiensk pizza, salatar, pasta, heimelaga dessertar og spesialiteten grilla kjøtrettar. I vår lune og varme atmosfære følest det som om du sit i Italia!
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Pasta m kylling og bacon. Ordinært. Godt hvitløksbrød til forrett. Ikke alltid like observante servitører; én alminnelig hyggelig og ei sur ei. De glemte desserten.
Hilsen Aksel

Takk, 594aksels
Ine S, Kundeansvarlig på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære Aksel.
Tusen takk for din tilbakemelding.
Eg må berre beklage at servitørane våre denne gangen ikkje var observante nok under ditt besøk, slik skal det sjølvsagt ikkje vere. Og desserten skal sjølvsagt ikkje bli gløymt.

Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 17. juli 2021

Veldig god Italiensk Parma Pizza og Pasta Carbonara rett. Fantastisk service. Maten kom fort. Verdt et besøk om man er i Sogndal.

Takk, maritanyg

Kjære gjest.
Tusen takk for ein nydeleg tilbakemelding.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar og velkommen tilbake.

Anmeldt 12. juli 2021

Spiste carpaccio manzo - helt perfekt Pizza Parma var også kjempegod Koselige, blide kelnere God kaffe og bra vin. Hadde dessverre ikke plass til dessert. Så bra at vi booket bord i morgen også. Vi har to dager i Sogndal og livet er for kort til å spise dårlig mat Litt støy med trafikken utenfor, og noe insekter, så imorgen prøver vi bord inne og får se kokkene in action Anbefales.

Takk, siv1964
Ine S, Kundeansvarlig på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2021

Kjære Siv.

Tusen takk for ein nydelig tilbakemelding, denne varmar godt.
Ynskjer deg velkommen tilbake og ein fortsatt god sommar.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Virkelig elendig mat! Hvordan denne restauranten klarer å bli nr 2 er helt uforståelig! Pizza Parma var smakløs og kjedelig, men så fin ut! Pasta med kylling svømte i fett og smakte kun bacon, ganske vemmelig! Pris og kvalitet står ikke i forhold!

1  Takk, ProfessorTravelling
Ine S, Kundeansvarlig på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Kjære gjest.

Takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste at maten ikkje var som venta.
Send gjerne ein meir utfyllande e-post til ine.skjerven@choice.no om ditt besøk.

Ynskjer deg ein fortsatt fin sommar.

Anmeldt 6. juli 2021

Fire venner bestilte kyllingpasta (nr.55) og spagetti (vegetar, nr.53). Førstnevnte luktet og smakte brent. Spagettien smakte bare hvitløk. Grei service.

1  Takk, Mkeller245
Ine S, Kundeansvarlig på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Kjære gjest.

Takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.
Beklagar at maten ikkje var som den skulle, vi tek opp dette internt med kjøkkenet for å hindre gjentaking.
Håpar du tek turen tilbake så me kan gje deg ei betre oppleving.

Ynskjer deg ein strålande sommar :)

Reisende som så på La Pergola, så også på

Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!