“God mat i hyggelig atmosfære”
Anmeldelse av La Pergola

La Pergola
Vurdert som nr. 4 av 16 Restauranter i Sogndal
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På La Pergola får du smakfulle rettar i ulike variantar som italiensk pizza, salatar, pasta, heimelaga dessertar og spesialiteten grilla kjøtrettar. I vår lune og varme atmosfære følest det som om du sit i Italia!
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, pizza med biff var nydeleg. Det var laks med risotto og. Desserten panna cotta burde hatt nyrørt syltetøy nå i sesongen. Hyggelig sted og raske og blide servitører.

Takk, Turist63
Ine S, Markedsføring på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Kjære gjest.

Tusen takk for ein nydeleg tilbakemelding, veldig kjekt at både mat og service falt i smak.
Me skal absolutt vurdere nyrørt syltetøy no i sesongen, takk for tips.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 3. august 2021

Under opphold på hotell i Sogndal valgte vi og teste ut en av hotellets tre restauranter. Det var godt trykk da vi var og skulle spise middag. Vi fikk kjapt en som kom og ville ta bestilling, og hentet drikke mens vi ville bestemme oss for hva vi ønsket og bestille. Dette var for så vidt helt greit. Det hadde vært hyggelig med litt flere smil blant de ansatte. Når vi sa vi ønsket og betale fikk vi beskjed om å vente litt. Etter 10 minutter måtte vi igjen spørre etter å få betale. En hyggelig og blid dame som snakket engelsk tok oss med inn og lot oss betale der. Maten var helt grei, man blir mett, og går ikke hjem sulten.

Takk, Smile F

Kjære gjest.

Tusen takk for din tilbakemelding.
Ynskjer deg ein fortsatt god sommar.

Beste helsing, Ine Skjerven.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fikk ikke ha med barnevogn til 8 uker gammel unge, selv om det var midt på dagen, lite folk og god plass ute. Servitør var sur og lite serviceinnstilt. Pizzaen var middels god, pasta bollonesen var god utenom kjøttdeigen som var ‘melete’ og smakløs.

1  Takk, 799magnusl
Ine S, Kundeansvarlig på La Pergola, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Kjære gjest.
Takk for at du tok deg tid til å gje oss din tilbakemelding.
Beklagar på det sterkaste besøket ditt ikkje var som venta.
De skulle sjølvsagt ha fått ha med barnevogn, de skulle ha fått god service og god mat.
Her må me berre legge oss flate og be om unnskyldning.

Ynskjer dykk ein fortsatt god sommar.

Beste helsing,

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, bra service. Ligger fint til og det er masse godt på menyen. Hvis du er i område anbefaler jeg sterk og ta en tur innom

Takk, Petter A

Kjære Petter.

Tusen takk for din flotte tilbakemelding, det set me stor pris på.
Ynskjer deg velkommen tilbake og ein fortsatt god sommar.

Beste helsing,

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med effektiv servering, kunne kanskje sett litt flere smil. Maten var bra og miljøet fint, vi som familie koste oss. Meny var helt ok med greit utvalg

2  Takk, 613kjetila

Kjære gjest.

Tusen takk for din gode tilbakemelding, sjølv om smila ikkje var heilt på plass denne dagen.
Håpar å sjå deg igjen ved ein seinare annledning.

Beste heslsing,

Reisende som så på La Pergola, så også på

Sogndalsfjøra, Sogndal

Sogndalsfjøra, Sogndal

Har du vært i La Pergola? Del dine erfaringer!