Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Oppholdet startet med at vi fikk et annet og mindre rom en vi hadde betalt for. Etter litt frem og tilbake fikk vi bytte rom. Rommet vi fikk var riktig størrelse men var skittent, bare halvveis rengjort. Med blant annet skitne bleier i søppelkassa fra forrige gjest. Etter en inspeksjon ble rommet vasket og sengetøy skiftet, imidlertid klarte de ikke tømme søpla. Dag to hadde renholdspersonalet tømt søpla, men latt den bli liggende på rommet. Hotellet er uten aircondition, noe som er greit når det er mulig å lufte. Men tog kjørte forbi tett ved hele natten, som forstyrret nattesøvnen for hele familien. Hotellet reklamerte med spill til utlån, vi prøvde 6 av de 8 spillene vi fant. 5 manglet vesentlige deler og det siste var uten regler. Restauranten fremsto skitten og personalet kunne kostet på seg et smil selv om det var travelt. Det samme gjaldt jentene i resepsjonen. Vi har aldri før vært på et hotell hvor personalet ikke hilser når vi kommer inn, spesielt når det ikke er andre gjester der. Dette gjentok seg hver eneste gang. Eneste pluss var den korte avstanden til Hunderfossen og minigolf som slo an hos de minste- men 120 kr for en omgang med minigolf??? Vi kommer helt klart ikke tilbake hit. Dyrt og dårlig

2  Takk, Elizabeth E
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2017

Hei Elizabeth,
takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du fikk en dårlig opplevelse hos oss. Jeg har prøvd å følge dette opp internt men klarer dessverre ikke å finne reservasjon i ditt navn, men dere har kanskje bestilt i navnet til en annen i reisefølget? Vi skal gå over alle brettspill og få sjekket dette. Minigolf koster kr. 40 pr person.

Vennlig hilsen oss på Hunderfossen Hotell & Resort

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var helt forferdelig, vi fikk dårlig service, unge resepsjonister som himlet med øynene hvis du spurte om ting. Måtte betale 150.- for en seng til vårt spedbarn, denne var det hull i, var møkkete og hadde ikke madrass oppe i. Når jeg gikk ned i resepsjonen for å si i fra fikk jeg beskjed om at det var madrass oppi der, men det var den som tilhørte sengen, som da var steinhard, ikke noen ekstra madrass oppi. Jeg ville ikke ligget der selv.

Vi fikk en ny seng med madrass oppi, men tok sin tid.

Frokosten var dårlig, ikke noe godt utvalg av brød, kun grovt brød og surdeigsbrød. Ikke veldig barnevennlig.

Jeg har aldri skrevet en anmeldelse av et hotell før, men denne gangen kunne jeg ikke la vær, for jeg vil advare dere andre barnefamilier der ute.. Det er uforskammet dyrt og det er dårlig service og et slitt, gammelt hotell med en skitten dusj.
Man får ikke det man betaler for.

Jeg kjøpte to brus i resepsjonen, som jeg tydelig sa ifra om at jeg skulle ha med på rommet og at hun ikke trengte å åpne de, men det første hun gjorde var å åpne de, og da sa jeg ifra, men da sa hun : -jaja..

1  Takk, charlottegjerpen
174anitas, Leder  på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2017

Hei Charlotte
Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er leit at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har akkurat kjøpt inn nye barnesenger så det er sterkt beklagelig at dere fikk en av de gamle, denne tilbakemeldingen vil vi ta med til Husøkonomen. På frokosten har vi 4-5 ulike typer brød, landbrød, surdeigsbrød og ulike grove varianter. Vi pusset opp rommene i 2014, og har stort fokus på renhold. Jeg håper du meldte fra til resepsjonen om ikke alt var i orden med badet på ditt rom.
Vi vil gå gjennom din tilbakemelding med våre avdelingsledere.

Eventyrlig hilsen
Anita Stenumgaard

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Koselig hotell, men bærer preg av at det er gammelt og slitt. Bodde på et lite dobbeltrom der badet luktet fukt og rottent. Vi bodde bare ei natt, så helt Ok. Frokosten var bra!
Betjeningen var hyggelig og veldig behjelpelig!

Takk, Lill Beate S
sonja_gjelbakken, Salgssjef på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2017

Hei Lill Beate!

Takk for din tilbakemelding etter deres opphold på Hunderfossen Hotell & Resort.

Våre hotellrom var pusset opp for 2- 3 år siden, men vi beklager at alt ikke var i orden på deres rom, og tar med oss deres tilbakemelding.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Vi var litt seint ute å leie hytte så vi fikk en leilighet. I leiligheten var det mye spindelvev og litt boss på gulvet. Gardinene var absolutt ikke lys tett mtp lyse sommer netter. Kunne like godt latt vær å ha gardiner. Men resepsjonen var behjelpelig med bossekker så vi fikk til en nødløsning med heldigvis mørkt på rommet. Ellers veldig lytt.

Takk, Tone A
sonja_gjelbakken, Salgssjef på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2017

Hei Tone!

Takk for deres tilbakemelding etter deres opphold på Hunderfossen Hotell & Resort.

Vi beklager at deres leilighet ikke stod til forventningene og har tatt med oss deres tilbakemeldinger vedr. renhold til vår renholdsavdeling.

Eventyrlig hilsen,

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte dette oppholdet i anledning besøk i Hunderfossen familiepark. Vi er to voksne og ett barn 2 år. Bestilte dobbeltrom for to netter med frokost. Total pris 2560,- ved nærmere ankomst kontaktet jeg hotellet og spurte om en ekstra natt. En ekstra matt kostet 2700,- dyrere enn totalsummen i utganspunktet. Vi droppet dette.

Vi ankom tidlig søndag og fikk beskjed om at rommet ikke var klart. Vi kom tilbake på ettermiddagen og fikk nøkkel til rom 109. Rommet ligger nærmest resepsjonen og kort avstand til resepsjon, frokostsal og utgang.

Rommet var stort og luftig. To enkeltsanger satt sammen. Ved innsjekk fikk vi beskjed om at en ekstra barneseng kostet 300,- dette synes vi var skrekkelig dyrt når slikt ellers pleier å være gratis. Vi hadde med egen barneseng. Vi hadde ikke trengt det ettersom rommet hadde nedfellbar seng som kunne settes inntil hovedsengen. Vi brukte denne. Vi måtte re opp denne selv og det var ekkelt!! Vi fant blodflekk på madrassen!!! Kjempe kjempe ekkelt!!!!! Vi hadde heldigvis med egen madrass og sengetøy til datteren vår. Sånt burdte man ikke måtte oppleve. Var virkelig ekkelt!

Rommet hadde en fin veranda og var lydtett i forhold til gang og resepsjon. Ulempe var at det utenfor verandaen var en eller annen form for maskin, air condition eller noe vifte av et slag - i allefall stod denne og duret hele døgnet uten stopp! Man blir jo vant med det men allikevel veldig irriterende lyd!

Badet var helt greit. Virket rent og greit. Sengetøyet luktet faktisk skyllemiddel og virket rent. Stort pluss! Men dette med blodflekken ødela veldig mye!!

Hadde lyst på noe annet enn pulverkaffe fra rommet så gikk i resepsjonen for å finne dette - en vanlig svart kaffe kostet 25,- dette synes jeg var ille. Kaffe hadde jeg forventet var gratis. Skulle man ha annen kaffe kostet det 35,-

Frokosten var ikke så mye å skryte av! Dårlig utvalg av brød. Tre stk yoghurt og disse var delvis tomme. Vanlig ost, ridderost, nøkkelost, brunost, salami, skinke, eggerøre, laks, poteter, bacon og egg samt litt frukt. Synes ikke utvalget var det beste her nei! I tillegg var det veldig fult og vi måtte vente både på plass og rene glass. Men Ok frokost om man ikke forventer så mye mer.

Ellers hadde hotellet et lekerom, puslested, et sted hvor de viste kino for barn. Du kunne spille golf, kjøre svane på vannet eller kjøre bil. Alt dette kostet ekstra!

Hotellet ligger perfekt til for Hunderfossen. Gangavstand. Ellers 15 min til Lillehammer by.

Hotellet har en egen restaurant. De hadde god middag men kanskje litt stive priser. Nesten 300 kroner for et stk laks med poteter og grønt. Men den smakte!

Positivt var det med parkeringsplasser. Også for el biler.

Generelt helt greit hotell for et besøk til Hunderfossen og hvis du har med barn. Stort minus med blodflekk på madrassen og et mindre minus med frokosten.

Unge jenter i resepsjonen. De var imøtekommende og hyggelige ja - men satt meg ned i stuen ved siden av for en times tid og overhørte en del samtaler. Når folk ringte inn for bestilling og generelle spørsmål fra gjester ble disse godt baksnakket etterpå. Greit nok at vedkommende aldri får vite om dette men allikevel ikke pent å snakke høyt foran andre gjester.

Wifi på området fungerte greit!

Takk for oss! PS til hotellet: husk å bytte madrass på ekstra seng 109. Ekkelt! Burdte forventet litt bedre renhold til denne prisen men men.
Takk for oss.

1  Takk, jeajo

Hei!

Takk for deres tilbakemelding vedr. deres opphold på Hunderfossen Hotell & Resort.
Vi beklager veldig at rommet ikke var i orden ved deres ankomst, og har nå tatt tak i alle deres tilbakemeldinger vedr. deres opphold.

Eventyrlig hilsen,