Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Greie hytter med litt variert standard. Komfortable og fine rom inne på hotellet. Fellesarealene var hyggelige, med behagelige sittegrupper. God service i resepsjonen. De ansatte her var vennlige, diskré og løsningsorienterte. I restauranten fikk vi servert deilig mat. Frokostsalen minner litt om en turisthytte, - og her var det enkel frokostbuffet med god mat.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Vimsen2013
sonja_gjelbakken, Salgssjef på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Eventyrlig hilsen,

Sonja Grjotheim Gjelbakken

Anmeldt 29. august 2017

Vi bodde på bra familierom i forbindelse med besøk til Hunderfossen familiepark. Bra service på hotellet. Sein service og svært loten valuta for pengene i restauranten. Selvbetjening på meny og bestikk kombinert med gryteretter til nesten 300 kr blir i drøyeste laget

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Tveitdal
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2017

Hei
Tusen takk for tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Vi er lei oss for opplevelsen dere har hatt i vår restaurant, og dette vil bli tatt opp med vår ansvarlig for restauranten.

Eventyrlig hilsen Hunderfossen Hotell & Resort

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Vi bodde på familierom 1 natt. Hyggelig betjening og sjarmerende hotell. Troll gjorde det spennende/moro for barna å være der. Frokosten var god, men litt enkel og lite utvalg. Praktisk med lekeplass på utsiden av hotellet og kort gangavstand til parken. Anbefales :)

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Tom S
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Hei Tom
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Eventyrlig hilsen Hunderfossen Hotell & Resort

Anmeldt 6. august 2017

Vi, en voksen og et barn, leide sommerhytte (uten vann/strøm) en natt i forbindelse med besøk i Hunderfossen. Hytta var helt i henhold til forventningene, rent og ryddig og med sommervann rett utenfor døren.
Betjeningen på hotellet møtte oss med smil og god service. Om kvelden, etter en sen kveld på Trollnatt, var min datter på 8 sulten. Vi hadde ikke handlet inn til mat (booket hotellfrokost og dermed ikke behov for egen husholdning...trodde jeg!), så vi hadde ikke noe i hytten. Vi gikk innom resepsjonen (kl 23.15) og de disket opp med brødskive til den sultne frøkna. Kjempeservice!
Hotellfrokost dagen etter var også suksess.
Sommerhytte er et helt ok alternativ når man bare skal innom en natt!

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Silja_12
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2017

Hei Silja.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Håper vi ser dere ved en senere anledning.
Eventyrlig hilsen Hunderfossen Hotell & Resort

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Oppholdet startet med at vi fikk et annet og mindre rom en vi hadde betalt for. Etter litt frem og tilbake fikk vi bytte rom. Rommet vi fikk var riktig størrelse men var skittent, bare halvveis rengjort. Med blant annet skitne bleier i søppelkassa fra forrige gjest. Etter en inspeksjon ble rommet vasket og sengetøy skiftet, imidlertid klarte de ikke tømme søpla. Dag to hadde renholdspersonalet tømt søpla, men latt den bli liggende på rommet. Hotellet er uten aircondition, noe som er greit når det er mulig å lufte. Men tog kjørte forbi tett ved hele natten, som forstyrret nattesøvnen for hele familien. Hotellet reklamerte med spill til utlån, vi prøvde 6 av de 8 spillene vi fant. 5 manglet vesentlige deler og det siste var uten regler. Restauranten fremsto skitten og personalet kunne kostet på seg et smil selv om det var travelt. Det samme gjaldt jentene i resepsjonen. Vi har aldri før vært på et hotell hvor personalet ikke hilser når vi kommer inn, spesielt når det ikke er andre gjester der. Dette gjentok seg hver eneste gang. Eneste pluss var den korte avstanden til Hunderfossen og minigolf som slo an hos de minste- men 120 kr for en omgang med minigolf??? Vi kommer helt klart ikke tilbake hit. Dyrt og dårlig

Opphold: juli 2017, reiste med familie
2  Takk, Elizabeth E

Hei Elizabeth,
takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at du fikk en dårlig opplevelse hos oss. Jeg har prøvd å følge dette opp internt men klarer dessverre ikke å finne reservasjon i ditt navn, men dere har kanskje bestilt i navnet til en annen i reisefølget? Vi skal gå over alle brettspill og få sjekket dette. Minigolf koster kr. 40 pr person.

Vennlig hilsen oss på Hunderfossen Hotell & Resort