Anmeldt 16. november 2017

Hunderfossen hotell ligger i fine omgivelser og har flotte rom med gode senger ,de ansatte er hyggelige og yter god service , maten de serverer er meget god , så skal du til Lillehammer og omegn så er dette ett flott sted å bo.

Opphold: november 2017
Takk, redbullking
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2017

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Greie hytter med litt variert standard. Komfortable og fine rom inne på hotellet. Fellesarealene var hyggelige, med behagelige sittegrupper. God service i resepsjonen. De ansatte her var vennlige, diskré og løsningsorienterte. I restauranten fikk vi servert deilig mat. Frokostsalen minner litt om en turisthytte, - og her var det enkel frokostbuffet med god mat.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Vimsen2013
sonja_gjelbakken, Salgssjef på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Eventyrlig hilsen,

Sonja Grjotheim Gjelbakken

Anmeldt 29. august 2017

Vi bodde på bra familierom i forbindelse med besøk til Hunderfossen familiepark. Bra service på hotellet. Sein service og svært loten valuta for pengene i restauranten. Selvbetjening på meny og bestikk kombinert med gryteretter til nesten 300 kr blir i drøyeste laget

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Tveitdal

Hei
Tusen takk for tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Vi er lei oss for opplevelsen dere har hatt i vår restaurant, og dette vil bli tatt opp med vår ansvarlig for restauranten.

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Vi bodde på familierom 1 natt. Hyggelig betjening og sjarmerende hotell. Troll gjorde det spennende/moro for barna å være der. Frokosten var god, men litt enkel og lite utvalg. Praktisk med lekeplass på utsiden av hotellet og kort gangavstand til parken. Anbefales :)

Opphold: juli 2017, reiste med familie
Takk, Tom S
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Hei Tom
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Eventyrlig hilsen Hunderfossen Hotell & Resort

Anmeldt 6. august 2017

Vi, en voksen og et barn, leide sommerhytte (uten vann/strøm) en natt i forbindelse med besøk i Hunderfossen. Hytta var helt i henhold til forventningene, rent og ryddig og med sommervann rett utenfor døren.
Betjeningen på hotellet møtte oss med smil og god service. Om kvelden, etter en sen kveld på Trollnatt, var min datter på 8 sulten. Vi hadde ikke handlet inn til mat (booket hotellfrokost og dermed ikke behov for egen husholdning...trodde jeg!), så vi hadde ikke noe i hytten. Vi gikk innom resepsjonen (kl 23.15) og de disket opp med brødskive til den sultne frøkna. Kjempeservice!
Hotellfrokost dagen etter var også suksess.
Sommerhytte er et helt ok alternativ når man bare skal innom en natt!

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Silja_12
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2017

Hei Silja.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss. Håper vi ser dere ved en senere anledning.