• Frokost inkludert
Mølla Hotell(Lillehammer)(Mye for pengene!)
  • Restaurant
  • Gratis parkering
Birkebeineren Hotel & Apartments(Lillehammer)(Mye for pengene!)
  • Gratis parkering
HI Lillehammer Vandrerhjem - Stasjonen Hotell(Lillehammer)(Mye for pengene!)
  • Frokost inkludert
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Vi er ofte på Hafjell, grunnet fantastisk natur, skibakker og tilbud for alle årstider. Hunderfossen Hotell ligger perfekt til, med «egen» togstasjon og kort gå-avstand til bl.a. Hunderfossen park og Barnas Gård (anbefales) Skibakkene ligger en svipptur unna. Vi har benyttet hotellets restaurant og kiosk, god mat og fantastisk hyggelig service. Her møter du ansatte som gjør alt de kan for at du får et flott opphold og hjelp ved uforutsette opplevelser. Nydelig sted.

Opphold: mars 2018, reiste med familie
Takk, Wenche N
174anitas, Leder  på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2018

Hei Wenche,
takk for hyggelig tilbakemelding.
Vår lille togstasjon er en liten hemmelighet så vi er glade for at dere har oppdaget den.
Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Eventyrlig hilsen oss på Hunderfossen

Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Hadde salgskonferansen her. Utrolig imøtekomme betjening. Blide og serviceinnstilt. Vi spiste fantastisk mat -stor honnør til kjøkkenet her. Man bor i flotte omgivelser og hotellet er lunt og hjemmekoselig Anbefales både som konferansested og ferie

Opphold: januar 2018, reiste på forretningsreise
Takk, Trine H
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2018

Hei Trine
Takk for hyggelig tilbakemelding. Håper vi kan ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.
Eventyrlig hilsen Anita Stenumgaard

Anmeldt 16. november 2017

Hunderfossen hotell ligger i fine omgivelser og har flotte rom med gode senger ,de ansatte er hyggelige og yter god service , maten de serverer er meget god , så skal du til Lillehammer og omegn så er dette ett flott sted å bo.

Opphold: november 2017
Takk, redbullking
174anitas, Manager på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2017

Hei
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Eventyrlig hilsen Hunderfossen Hotell & Resort

Anmeldt 26. september 2017 via mobile enheter

Greie hytter med litt variert standard. Komfortable og fine rom inne på hotellet. Fellesarealene var hyggelige, med behagelige sittegrupper. God service i resepsjonen. De ansatte her var vennlige, diskré og løsningsorienterte. I restauranten fikk vi servert deilig mat. Frokostsalen minner litt om en turisthytte, - og her var det enkel frokostbuffet med god mat.

Opphold: september 2017, reiste med venner
Takk, Vimsen2013
sonja_gjelbakken, Salgssjef på Hunderfossen Hotell & Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2017

Hei!

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Eventyrlig hilsen,

Sonja Grjotheim Gjelbakken

Anmeldt 29. august 2017

Vi bodde på bra familierom i forbindelse med besøk til Hunderfossen familiepark. Bra service på hotellet. Sein service og svært loten valuta for pengene i restauranten. Selvbetjening på meny og bestikk kombinert med gryteretter til nesten 300 kr blir i drøyeste laget

• Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, Tveitdal

Hei
Tusen takk for tilbakemelding etter deres opphold hos oss.
Vi er lei oss for opplevelsen dere har hatt i vår restaurant, og dette vil bli tatt opp med vår ansvarlig for restauranten.

Eventyrlig hilsen Hunderfossen Hotell & Resort