Henrikselv
11.7 km fra Hunderfossen Hotel & Resort
Se flere hoteller i Fåberg
1924 av 582 anmeldelser
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Leide en hytte uten vann, forventet ikke så mye men fikk mer enn forventet! Super koselig hytte, og super fin beliggenhet med mulighet for aktivisering av barn hele tiden! Kino på kvelden for alle barn på hotellet (kort vei fra alle hyttene), lekeplass, minigolf og mye mer!
Anbefaler denne overnattingen på det sterkeste! Kjempe koselig, og ekstremt koselige ansatte☺️

Takk, MaddeBrodahl
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide en liten sommerhytte for et par dager ifb med besøk i Hunderfossen. Det var en koselig campingplass, med fine uteområder. Fint lekeområde med mulighet for minigolf, leie sykkelbåter og små gravemaskiner. Minuset er at gravemaskiner (og en liten el-firhjuling) må betales med 20 kr-mynter, og man har jo sjeldent kontanter. Lekeområdet var bare åpent fra 17-21. Var også koselig å hilse på hestene og sauene (fra Barnas gård?) som var i inngjerding rett ovenfor hyttene.

Hyttene er gamle og slitt. Smale køyesenger og veldig mørkt inne i hyttene. Var hengt opp skilt om at kjøkkenutstyret ikke kunne brukes pga korona, noe som hadde vært veldig greit å vite i forkant så vi kunne tatt med eget utstyr. Mye av grunnen til at vi valgte hytte fremfor hotell var jo ønske om å lage egen mat. Var lagt fram fire stk pappfat og plastbestikk, og skulle man ha mer måtte man kjøpe i resepsjonen. Hadde ikke WiFi i hytta. Sanitæranlegget var fint og rent.

Gangavstand til Hunderfossen, som var veldig praktisk.

Takk, ranjav
Anmeldt 7. juli 2020

Tusen takk for et nydelig opphold med den beste frokosten vi har opplevd med veldig gode corona tiltak!
Hotellet har en fantastisk atmosfære og veldig hyggelig personale!
Gleder oss til å komme tilbake!

Takk, IngridLCH
Anmeldt 6. september 2019

Gåavstand til Hunderfossen temapark og god tilrettelegging av hotell og rom for familier gjør hotellet attraktivt. Rommet var stort med sittegruppe og bra bad. Frokosten svært god, men litt kjedelig middagstilbud selv om smaken var OK.
Trivelig design i tradisjonell norsk stil og koselige oppholdsstuer. Uteområdet hadde lekeplass og grillmuligheter, og var pent og rydding.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, raghildj
Anmeldt 1. juli 2019 via mobile enheter

Tredje året vi er her i forbindelse med Birken og Hunderfossen. Vi er fornøyd - hyttene trenger en oppussing, vet at det er satt igang på noen. Men, helt ålreit. Vil anbefale stedet. Spesielt til småbarnsfamilier. Tipp topp for de små!
🙂

Dato for oppholdet: juni 2019