Gratis avbestilling frem til 06.08.21
eDreams
Gratis avbestilling frem til 05.08.21
FindHotelUSD 159
Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde to kjempeflotte netter her. Vi kom sent på kvelden, men ble møtt av hyggelig betjening og kom til rent og deilig rom. Genial løsning med køyeseng i tilegg til dobbelseng. Litt små rom eneste, men funket kjempebra!
Hotellet hadde god tilrettelegging med tanke på covod19 med forhåndsbooking av frokost for å unngå kø.
Veldig hyggelig betjening både i resepsjonen og i restauranten! Smilende og behjelpelig til tross for travel og stessende høysesong!

Takk, idamargreteh2020
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenheten på hotellet er ideell for besøk i Hunderfossen.

Selve hotellet er neppe pusset opp nevneverdig de siste 25 årene. Slitt glassfiberstrie på veggene osv.

Dyr og dårlig mat i restauranten på hotellet, ok frokost.

Takk, Henrikselv
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Leide en hytte uten vann, forventet ikke så mye men fikk mer enn forventet! Super koselig hytte, og super fin beliggenhet med mulighet for aktivisering av barn hele tiden! Kino på kvelden for alle barn på hotellet (kort vei fra alle hyttene), lekeplass, minigolf og mye mer!
Anbefaler denne overnattingen på det sterkeste! Kjempe koselig, og ekstremt koselige ansatte☺️

Takk, MaddeBrodahl
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Vi leide en liten sommerhytte for et par dager ifb med besøk i Hunderfossen. Det var en koselig campingplass, med fine uteområder. Fint lekeområde med mulighet for minigolf, leie sykkelbåter og små gravemaskiner. Minuset er at gravemaskiner (og en liten el-firhjuling) må betales med 20 kr-mynter, og man har jo sjeldent kontanter. Lekeområdet var bare åpent fra 17-21. Var også koselig å hilse på hestene og sauene (fra Barnas gård?) som var i inngjerding rett ovenfor hyttene.

Hyttene er gamle og slitt. Smale køyesenger og veldig mørkt inne i hyttene. Var hengt opp skilt om at kjøkkenutstyret ikke kunne brukes pga korona, noe som hadde vært veldig greit å vite i forkant så vi kunne tatt med eget utstyr. Mye av grunnen til at vi valgte hytte fremfor hotell var jo ønske om å lage egen mat. Var lagt fram fire stk pappfat og plastbestikk, og skulle man ha mer måtte man kjøpe i resepsjonen. Hadde ikke WiFi i hytta. Sanitæranlegget var fint og rent.

Gangavstand til Hunderfossen, som var veldig praktisk.

Takk, ranjav
Anmeldt 7. juli 2020

Tusen takk for et nydelig opphold med den beste frokosten vi har opplevd med veldig gode corona tiltak!
Hotellet har en fantastisk atmosfære og veldig hyggelig personale!
Gleder oss til å komme tilbake!

Takk, IngridLCH