FindHotel
Gratis avbestilling frem til 01.10.21
eDreams
Priceline
Anmeldt 2. august 2020

En særdeles hyggelig opplevelse. Gjestfrihet og profesjonalitet i alle ledd, gjorde at vi virkelig slappet av og storkoste oss denne helgen. I disse Corrona tider følte vi oss trygge på en naturlig måte, tydelig at de ansatte var godt innformert om nødvendige tiltak.

Takk, 427h_vardm
Anmeldt 31. juli 2020

Koselig hotell med kjempe flinke ansatte som yter en god service.
Gode rutiner på corona tiltak.
God mat i Fossekroa .Kontrollert og smaksrik frokost
Kort vei til parken .Nydelig mat i Trollsalen
Koselige rom med ballkong
Anbefales et besøk

Romtips: Vær tydelig på ditt behov er.Mye og velge blandt
Takk, torillk2014
Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde to kjempeflotte netter her. Vi kom sent på kvelden, men ble møtt av hyggelig betjening og kom til rent og deilig rom. Genial løsning med køyeseng i tilegg til dobbelseng. Litt små rom eneste, men funket kjempebra!
Hotellet hadde god tilrettelegging med tanke på covod19 med forhåndsbooking av frokost for å unngå kø.
Veldig hyggelig betjening både i resepsjonen og i restauranten! Smilende og behjelpelig til tross for travel og stessende høysesong!

Takk, idamargreteh2020
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Beliggenheten på hotellet er ideell for besøk i Hunderfossen.

Selve hotellet er neppe pusset opp nevneverdig de siste 25 årene. Slitt glassfiberstrie på veggene osv.

Dyr og dårlig mat i restauranten på hotellet, ok frokost.

Takk, Henrikselv
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Leide en hytte uten vann, forventet ikke så mye men fikk mer enn forventet! Super koselig hytte, og super fin beliggenhet med mulighet for aktivisering av barn hele tiden! Kino på kvelden for alle barn på hotellet (kort vei fra alle hyttene), lekeplass, minigolf og mye mer!
Anbefaler denne overnattingen på det sterkeste! Kjempe koselig, og ekstremt koselige ansatte☺️

Takk, MaddeBrodahl