Expedia.comUSD 132
eDreamsUSD 132
Orbitz.comUSD 132
Anmeldt 4. juli 2021

Da jeg bestilte hotell i mai/juni, sa jeg at jeg trengte glutenfritt. Jeg gjentok det samme da jeg kom til hotellet, men ved frokost hadde de ikke glutenfritt brød. Nedtur.
Veldig lytt mellom rommene.
Betjeningen var veldig hyggelige.
Praktisk at hotellet lå så nærme Hunderfossen familiepark.
Vi dro på tur med barnebarn.

Takk, ArnhildT3
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Vi fikk rom med balkong, noe som var veldig bra. Greit hotell, veldig god frokost. Betjeningen var utrolig hyggelig, og de gjorde at man fikk lyst til å komme tilbake. Hotellet egner seg godt for barn.

Siw

Takk, Mammaturist
Anmeldt 6. april 2021

Hyggelig staff- fra den dagen vi bestillte inntil avreise, er de veldig hyggelig og imøtekommende.
Hytten er ok, men veldig rent.
maten er i restaurant er superb
Belligenhet er bra og det blir sikkert mye bedre i sommer da kan man gå i lange tur
bra opplevelse og kan anbefales

Takk, MaridaS4
Anmeldt 5. april 2021 via mobile enheter

Har nå hatt to flotte opphold i hyttene på Hunderfossen. Med gratis skibuss bort til Hafjell er dette fint sted å bo for skiferie. Veldig trivelig personale og koselige hytter som har alt det nødvendigste. Kommer igjen

Takk, Likesthelittelekstra
Anmeldt 4. april 2021 via mobile enheter

Flott hotell med en god «magisk» stemning over seg.
God frokost, rene fine rom, nyoppussa bad med god dusj.
Litt støy fra etasjen over. Personalet kunne godt ha vært litt mere påpasselig med gjester som ikke bruker munnbind (koronatiden).

Takk, Venture47869