Bob ga et adrenalinkick i 100 km/h og 3g!

Prøvde Bob på vinterstid, 100 km/h og 3g! Selve turen tar ca. 75 sek. Utrolig morsomt! Det koster... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Thafredrik
Lillestrøm, Norge
Hjulbob

Fikk besøk fra Sverige og bestemte oss for å teste. Helt greit, gikk veldig fort. Vi kikka ikke... les mer

Anmeldt 9. juli 2018
Stian H

Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Kjempebra info/ instruksjon av betjeningen. Anbefaler en tur dit for en heftig opplevelse en ikke får i hverdagen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, annekristinepedersen
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Vi lærte noe nytt. Det var veldig inferessant. Man kan se hvordan det virker hvis man er i bob veldig spenennde

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Wewe O
Anmeldt 30. januar 2017

Vi kjørte Taxi-bob, det var et sykt rush! Selve opplevelsen tror jeg nesten er uten sidestykke.

Jeg savnet litt mer informasjon rundt opplegget i forkant. Vi endte opp med å dra til feil lokasjon og hadde på oss litt for tynne klær. Opplevelsen hadde blitt forsterket med litt mer direkte informasjon om hva vi skulle gjennom, hva vi kunne forvente osv.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, SiljeK
Olympiaparken, Markedskoordinator på Lillehammer Olympic Bob & LugeTrack, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2017

Hei Silje!
Takk for kommentaren og takk for tipset om bedre informasjon! Vi jobber med saken. Så bra at dere hadde en fin opplevelse i bob- og akebanen da :)
Mvh
Bente

Anmeldt 23. september 2016

Lillehammer og omegn avholdt de olympiske vinterleker i 1994. Hunderfossen ble valgt som område for bobsleigh, aking og skelleton øvelsene, og det ble bygget et supermoderne internasjonalt godkjent kunstisanlegg, som i dag står frem like flott som den gang. Dette velorganiserte miljøet som arrangerer større og mindre konkurranser, samt trening, tilbyr spennende 4`er bob-turer på kunstis om vinteren, og hjul-bob i sommerhalvåret, med erfarne bob-piloter. Bør oppleves!! Ellers er det mange andre aktiviteter i- og ved denne storslotte gigantbanen. Anbefales! d:o)

Dato for opplevelse: oktober 2015
Takk, jans0der
Anmeldt 23. august 2016

dette er for de som trenger fart og spenning.Skikkelig sug i magen.Passer ikke hvis du er høyderedd. En kjempeopplevelse for den tøffe

Dato for opplevelse: september 2015
Takk, maggidutti15