Hjulbob

Anmeldt 9. juli 2018
Stian H
Fartsfylt opplevelse

En tur i bob en morsom aktivitet med to tenåringer. Flinke instruktører og en fartsfylt... les mer

Anmeldt 2. august 2017
Kariol74

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fikk besøk fra Sverige og bestemte oss for å teste. Helt greit, gikk veldig fort. Vi kikka ikke oss noe rundt der. Var unge folk som jobba der, men han vi kjørte med var dyktig han. Anbefales. Det er ganske så sterk belastning for nakke, men du får info først så klart.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Stian H
Bente L, Markeds- og prosjektskoordinator på Lillehammer Olympic Bob & LugeTrack, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Hei Stian! Takk for besøket og anmeldelsen :)

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

En tur i bob en morsom aktivitet med to tenåringer.
Flinke instruktører og en fartsfylt opplevelse. Dette er ikke for de med mye plager i rygg og nakke men ellers ett stort adrenalinkick.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Kariol74
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Kjempebra info/ instruksjon av betjeningen. Anbefaler en tur dit for en heftig opplevelse en ikke får i hverdagen

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, annekristinepedersen
Anmeldt 7. mars 2017 via mobile enheter

Vi lærte noe nytt. Det var veldig inferessant. Man kan se hvordan det virker hvis man er i bob veldig spenennde

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Wewe O
Anmeldt 30. januar 2017

Vi kjørte Taxi-bob, det var et sykt rush! Selve opplevelsen tror jeg nesten er uten sidestykke.

Jeg savnet litt mer informasjon rundt opplegget i forkant. Vi endte opp med å dra til feil lokasjon og hadde på oss litt for tynne klær. Opplevelsen hadde blitt forsterket med litt mer direkte informasjon om hva vi skulle gjennom, hva vi kunne forvente osv.

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, SiljeK
Olympiaparken, Markedskoordinator på Lillehammer Olympic Bob & LugeTrack, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. april 2017

Hei Silje!
Takk for kommentaren og takk for tipset om bedre informasjon! Vi jobber med saken. Så bra at dere hadde en fin opplevelse i bob- og akebanen da :)
Mvh
Bente