Heftig!!

Anmeldt 7. juli 2021
203terjek
Hommelvik, Norge
Bob ga et adrenalinkick i 100 km/h og 3g!

Anmeldt 3. mars 2020
Thafredrik
Lillestrøm, Norge

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en svært heftig opplevelse. Helt vill fart nedover banen, nesten helt på grensa for hva som er behagelig. Alt i alt veldig gøy!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 203terjek
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Joda, det gikk fort, over 100 km/t. Og 3 g i svingene. Greit nok å ha prøvd det. Hva gjør man ikke når man er på Norgesferie med tenåringer?

Jeg satt bakerst i boben, så ingenting. Hjelmen smalt kontinuerlig mot beskyttelsesgitteret,og man blir presset mot veggene i boben, slik at vi får blåmerker. Greit nok, men som å kjøre berg og dalbane med bind for øynene. Dyr tur på kr. 2000 for en familie på fem.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 338clausr
Anmeldt 4. mars 2020 via mobile enheter

Prøvde Bob på vinterstid, 100 km/h og 3g! Selve turen tar ca. 75 sek. Utrolig morsomt! Det koster kr. 300 per person og kr 200 for at instruktøren filmer hele opplevelsen med GoPro og du får filen på en minnepinne. Denne filmen har blitt et minne for livet :-)

Bildet jeg har lagt ved er Taxi Bob. Denne går i 120 km/h og 5g. Håper på å prøve denne ved neste besøk!

Dato for opplevelse: mars 2020
1  Takk, Thafredrik
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fikk besøk fra Sverige og bestemte oss for å teste. Helt greit, gikk veldig fort. Vi kikka ikke oss noe rundt der. Var unge folk som jobba der, men han vi kjørte med var dyktig han. Anbefales. Det er ganske så sterk belastning for nakke, men du får info først så klart.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Stian H
Bente L, Markeds- og prosjektskoordinator på Lillehammer Olympic Bob & LugeTrack, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Hei Stian! Takk for besøket og anmeldelsen :)

Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

En tur i bob en morsom aktivitet med to tenåringer.
Flinke instruktører og en fartsfylt opplevelse. Dette er ikke for de med mye plager i rygg og nakke men ellers ett stort adrenalinkick.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Kariol74