“Eneste positive er nærhet til parken”
Anmeldelse av Hunderfossen Camping

Hunderfossen Camping
Vi finner ikke priser for dette overnattingsstedet
Våre reisepartnere på Internett oppgir ikke priser for dette overnattingsstedet, men vi kan søke andre alternativer i Fåberg
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Hunderfossen Camping
Anmeldt 22 juli 2017 via mobile enheter

Uendelig lang innsjekkingskø, kunne med fordel hatt to skranker. Vanskelig å finne plass når det begynner å fylles seg opp. Ikke mulig å bestille plass på forhånd, de skriver det ikke blir fult men det har det blitt i løpet av vårt opphold på 1 uke.

Sanitæranlegget er slitt, men det er et nytt nærmere resepsjonen. Der er det familierom også, men antall rom er kraftig underdimensjonert i forhold til str på campingen.

Hvis man plasserer seg nærme togskinnen må man påberegnes støy og NSB toget er ingenting bare vent til godstoget kommer susende forbi på natta.

Dette er en gjennomsnittscamping som vi var på kun for nærheten til familieparken. Det er rent på fellesområdene, plukker søppel jevnlig.

Takk, Katrine K

Anmeldt 20 juli 2017 via mobile enheter

Mellom E6 og toglinjen. Resepsjon med minimalt utvalg til høye priser.

Jevnt sus fra E6 og herlig støy når toget suser forbi. Lurer på hvordan nattogene høres ut. De kommer passende rundt 01.20 og rett før 06 hører jeg rykter om

Takk, Nevroaktiv
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 6 juli 2017 via mobile enheter

Veldig fornøgde. Hyggelig betjening. Kjem gjerne tilbake.
Litt uorganisert plassering av vogner/telt/bil, men mykje plass.
Eit nytt og flott sanitæranlegg med flotte toalett og store dusjer.
Et gammalt og meir slitt anlegg, men reint på begge.
Noko slitt leikeplass ute, men kjekt leikerom inne. Ongane likte seg veldig godt på campingplassen alltid noko å finne på.

Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 29 mai 2017

Nedslitt camping, dårlig reinhald, dårlig skilting og informajon, får 1 stjerne kun pga at den ligg like ved Hunderfossen Familiepark - det var også einaste grunnen til at vi valgte denne campoingen. 295 kroner per døgn for bobil med 4 personar og inkludert straum. Dyraste vi har vore på med bobil i Norge. Ingen tømemuligheit for gråvann. En gammal tømeplass for toalett. Der var to sanitærbygg, det eine stod ferdig i 2016, men var ikkje ope når vi var der i mai 2017. Det sanitærbygget som var ope er ca 25 år gammalt vil eg tippe. På herretoaletta var der totalt 4 såpedispenserar, men 3 var tomme og vart ikkje oppfylt dei 3 døgna vi var der. Dei heng også så høgt at barn ikkje rekk opp. Uhygiensik og uhaldbart! Søppelcontainer var full og det stod masse boss rundt container.
Høgt støynivå frå E6 og jernbane, ingen organisert oppstilling av vogner, bubilar eller telt. Vi hadde 4 meter avstand til campingvogn som kom etter oss, men der klarte dei å presse inn ei familie med 5-manns telt imellom.
Nedslitt leikeplass som fører til at ungane heller leikar seg imellom vognene og bubilane med ballspel mm.

Ingen WI-FI, sjølv om vi fekk kode som vi vart fortalt vi kunne nytte på plassen.

Gangavstand til jernbanestasjoon ca 15 minutt, til familieparken og vegmusèet ca 20 minutt.

Romtips: Prøv å få plass nær resepsjonen, KANSKJE det ny sanitæranlegge kan vere ope.
Se flere romtips
  • Opphold: mai 2017, reiste med familie
1  Takk, KaareHas
Anmeldt 28 mai 2017

Greit opphold, skulle ønske det var tettere mellom sanitæranleggene, og at det utsatt flere søppelstasjoner. Innsjekken måtte gjøres ved Hotelet like ved og kjosken var steng etter 1800 på Lørdag. De har ett nytt sanitæranlegg like ved porten, men det var bare 3 taoletter opnet så langt.

Støy fra jernbane og vei

Romtips: Dette er enkelt og greit Camping
Se flere romtips
  • Opphold: mai 2017, reiste med familie
Takk, Frode Osvald L

Har du vært i Hunderfossen Camping? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hunderfossen Camping

Adresse: Fossekrovegen 90, Fåberg, Lillehammer 2625, Norge
Beliggenhet: Norge > Østlandet > Oppland > Lillehammer > Fåberg
Hotellstil:
Nr. 1 av 2 temaovernatting i Fåberg

Er dette din oppføring på TripAdvisor?