Anmeldt 20. juli 2017 via mobile enheter

Mellom E6 og toglinjen. Resepsjon med minimalt utvalg til høye priser.

Jevnt sus fra E6 og herlig støy når toget suser forbi. Lurer på hvordan nattogene høres ut. De kommer passende rundt 01.20 og rett før 06 hører jeg rykter om

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Nevroaktiv
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Veldig fornøgde. Hyggelig betjening. Kjem gjerne tilbake.
Litt uorganisert plassering av vogner/telt/bil, men mykje plass.
Eit nytt og flott sanitæranlegg med flotte toalett og store dusjer.
Et gammalt og meir slitt anlegg, men reint på begge.
Noko slitt leikeplass ute, men kjekt leikerom inne. Ongane likte seg veldig godt på campingplassen alltid noko å finne på.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Pioneer366477
Anmeldt 29. mai 2017

Nedslitt camping, dårlig reinhald, dårlig skilting og informajon, får 1 stjerne kun pga at den ligg like ved Hunderfossen Familiepark - det var også einaste grunnen til at vi valgte denne campoingen. 295 kroner per døgn for bobil med 4 personar og inkludert straum. Dyraste vi har vore på med bobil i Norge. Ingen tømemuligheit for gråvann. En gammal tømeplass for toalett. Der var to sanitærbygg, det eine stod ferdig i 2016, men var ikkje ope når vi var der i mai 2017. Det sanitærbygget som var ope er ca 25 år gammalt vil eg tippe. På herretoaletta var der totalt 4 såpedispenserar, men 3 var tomme og vart ikkje oppfylt dei 3 døgna vi var der. Dei heng også så høgt at barn ikkje rekk opp. Uhygiensik og uhaldbart! Søppelcontainer var full og det stod masse boss rundt container.
Høgt støynivå frå E6 og jernbane, ingen organisert oppstilling av vogner, bubilar eller telt. Vi hadde 4 meter avstand til campingvogn som kom etter oss, men der klarte dei å presse inn ei familie med 5-manns telt imellom.
Nedslitt leikeplass som fører til at ungane heller leikar seg imellom vognene og bubilane med ballspel mm.

Ingen WI-FI, sjølv om vi fekk kode som vi vart fortalt vi kunne nytte på plassen.

Gangavstand til jernbanestasjoon ca 15 minutt, til familieparken og vegmusèet ca 20 minutt.

Romtips: Prøv å få plass nær resepsjonen, KANSKJE det ny sanitæranlegge kan vere ope.
Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, KaareHas
Anmeldt 28. mai 2017

Greit opphold, skulle ønske det var tettere mellom sanitæranleggene, og at det utsatt flere søppelstasjoner. Innsjekken måtte gjøres ved Hotelet like ved og kjosken var steng etter 1800 på Lørdag. De har ett nytt sanitæranlegg like ved porten, men det var bare 3 taoletter opnet så langt.

Støy fra jernbane og vei

Romtips: Dette er enkelt og greit Camping
Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Frode Osvald L
Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Campingen ligger i forbindelse med hotellet, og dermed er det større frihet i forbindelse med mat og drikke. Vi hadde 4-manns hytte,og den var passe stor, passe praktidk, og inneholdt det som trengtes. Tv med mange ksnaler. Vi hadde en middag på hotellet, og maten var god, og porsjonene bra.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 17stigb