Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Toalettanlegg er nye og fine, men bærer preg av dårlig renhold! Håndsprit kun i resepsjonen! Alle andre campingplasser vi har besøkt har hatt Håndsprit dispensere ved alle sanitæranlegg!

Covid -19 tilrettelegging virker tilfeldig! Kjøkken er stengt pga covid 19 så campere ikke får vasket opp, mens da manglende Håndsprit på sanitæranlegg rundt omkring er fraværende! Renhold er dårlig! Dyre priser i kiosk!

Hadde det ikke vært for beliggenheten i forhold til Hunderfossen tviler jeg på det hadde vært særlig mange her!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Reisedilla
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en veldig upersonlig camping. Dårlig lekeplass, reklamerte for nystekte brød og croissanter selv om de ikke hadde startet med dette. Nytt sanitæranlegg, men det var ganske skittent, ingen antibac, stengt kjøkken og vaskemaskiner i ustand. Alle campingene vi har vært på i løpet av disse to ukene på reise, har klart å levere maks på renhold og fasiliteter med tanke på covid-19.
+ for beliggenheten til Hunderfossen familiepark og personalet i resepsjonen var hyggelige:)

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, annkathrin82
Anmeldt 2. juli 2020

Plus: modern sanitærannlegg, toaletter og dusj var fine, billig telt camping, god beliggenhet til hunderfossen familiepark

Minus: dårlig renhold, manglende antibac og tørkepapir på vaskerom, hundebæsj på camping område, dårlig tiltak ifm COVID19

Takk, Norwaykvinne
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Problemer med sanitæranlegget, det meste var i ustand. Ungdommene som jobber der har lite kontroll på noe som helst. Ekstremt dårlig utvalg i butikken. Fin badeplass med svanebåter på utsiden av campingen. Kort vei til Hunderfossen. Lekeplassen og lekerommet trenger betydelig oppgradering.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, J2681JLmonicab
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Er enig med anmelder nedenfor. Campingen har en super beliggenhet med Hunderfossen Familiepark, Vegmuseum, Bob- og akebane mm. Standarden på campingplassen er imidlertid lav. Ingen bakevarer i kiosken, ikke særlig hyggelig betjening, ingen plasser tilrettelagt for aktiviteter som volleyball, tramponline eller andre aktiviteter for barn.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Anneli R