Anmeldt 1. august 2021

Campingplassen hadde fine plasser og fint sanitæranlegg. Ok avstand til Hunderfossen, men må gå veien for å komme dit. Det som var ett stort minus var togskinnene! Her skal du være sliten for å få sove. Natt til mandag da vi var der kom det 7 tog i løpet av natten. Det var stille en fra togene en periode fra 0200 - 05.00.. Så ble ikke mye søvn! Vi sov to netter her, men kommer nok ikke igjen.

Takk, kaim0rteng
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Sto parkert med bobil i 3 netter. Mye rot ifm plassering, og evneveik behandling i resepsjon. Men man kan kanskje ikke forvente mer av 15 år gamle personer som er mer opptatt av å oppdage nye smaker i fra isdisken enn å holde kontroll med ledige plasser, samt betjene kunder.

Plassen i seg selv er genial ifm besøk i eventyrparken. Sanitæranlegget var bra.

Takk, AreRoe
Anmeldt 4. juli 2021

Det er ikke 500 m til Hunderfossen, det er kun i luftlinje. Det er 1,2 km å gå i motbakke pga man ikke kan krysse jernbanelinja.
Søppelkasser flyter over til tross for gjentagende beskjeder til resepsjonistene uten at noe gjøres og ved adkomst får hvert reisefølge ett (!!!) Do-kort på deling. Kunne ikke få utdelt fler, så når man da er fire stk som vil gå på do, dusje og pusse tenner til forskjellig tid så må dette koordineres veldig nøye. Vi kommer ikke tilbake.

Takk, 949kineg
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Fin, rein og stor campingplass. Nytt, moderne og stort sanitæranlegg og god tømmeplass for bobil og campingvogn. Triveleg personale og kiosk med litt av det ein treng. Litt liten leikeplass, men gangavstand til andre store leikeområde med utleige av minigolf, trøbåt (svaner) og elektriske minibilar. Hunderfossen like ved, så kort veg om ein skal dit.

2  Takk, ArneS82
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Toalettanlegg er nye og fine, men bærer preg av dårlig renhold! Håndsprit kun i resepsjonen! Alle andre campingplasser vi har besøkt har hatt Håndsprit dispensere ved alle sanitæranlegg!

Covid -19 tilrettelegging virker tilfeldig! Kjøkken er stengt pga covid 19 så campere ikke får vasket opp, mens da manglende Håndsprit på sanitæranlegg rundt omkring er fraværende! Renhold er dårlig! Dyre priser i kiosk!

Hadde det ikke vært for beliggenheten i forhold til Hunderfossen tviler jeg på det hadde vært særlig mange her!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Reisedilla