Travelocity
Orbitz.com
Priceline
StayForLong
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Hyttene er slitte og når temperaturen ute er høy er det veldig varmt inne!! Der var helsigvis ei vifte, men soverommet oppe kunne ikke brukes. Hytten var skitten, mye støv og rusk i alle rom. Jeg endte med å vaske hele hytten for at vi skulle bo der. Slitte utemøbler. Stekeovnen var møkkete! Kaffekannen var skitten.
Plassen er fin, men både renhold bør oppgraderes og hyttene.

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, anineo
Anmeldt 20. juni 2020

10 radioskoleelever som tok eksamen på Jørstadmoen i 1970 satset på en gjenforening 50 år etter. Vi fikk et raust tilbud om å benytte 10 hytter med ett soverom til hver for å etterkomme smittevernreglene. Oppholdet ble en suksess fra ende til annet og vi kommer gjerne igjen. Stedet kan uten reservasjon anbefales, spesielt når alle fasiliteter er åpnet - og koronaen lukket. Hyttene er utstyrt med gode kjøkkenløsninger, inkludert oppvaskmaskin og kjøleskap. Sørvisen og kommunikasjonen med ledelsen var tydelig og med raske og imøtekommende tilbakemeldinger.

Dato for oppholdet: juni 2020
3  Takk, Øystein M
Anmeldt 22. juni 2014

Leilighetene er fra 1994-99, og bærer stort preg av dette. Lite hyggelige leiligheter som er ganske så slitne. Renhold er også så som så, og utsikten er rett inn i bakveggen på en stor hall. Mangler nøkkel i badedør, dørvrider på soverom var brukket, gardiner hang på halv tolv, sengene i 2.etg var veldig lave (nesten bare en madrass på gulvet), stor brunsort flekk i gangen (engangsgrill inne?), langpanne full av fett, lys virket ikke i trappegang eller ventilator, dusjforheng helt brunt nederst, fare for å tråkke gjennom bordene på terrassen (råtne bord) for å nevne noe.

Grønn og fin gressplen på utsiden skal nevnes på den positive siden. Til en pris av 950,- pr. natt er det ingen grunn til å bo her!

Dato for oppholdet: juni 2014
4  Takk, reisefan
Petter R, Guest Relations Manager på Jorekstad Ferieleiligheter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2014

Hei,

Takk for din anmeldelse, våre gjesters meninger betyr mye for oss og hjelper oss til å forbedre oss!

Vi her på Jorekstad vil beklage at du har hatt en så dårlig opplevelse hos oss. Den aktuelle leiligheten har gjennom den siste tiden vært leid ut i fast utleie og dessverre var kontrollen av hytten for dårlig før gruppen du var en del av kom. Når det gjelder sengene som var små, er disse faktisk dobbeltsenger som er helt nye. Disse ble dessverre skrudd fra hverandre av den tidligere leietakeren og ikke satt ordentlig sammen. Når de når blir satt sammen blir de mye høyrere, da det faktisk blir to madrasser til, men her har våre rutiner for å rette dette etter utflytting sviktet.

Den brune flekken er ikke resultatet av en engangsgrill, men varmekablene som har gjort gulvbelegget brunt. Problemet med varmekablene er rettet, men vi har ikke fått skiftet ut belegget enda.

Resterende avvik er på vedlikehold av hyttene, og rutinene på dette, samt på vask og utsjekk av fastboende gjester ble gjennomgått på morgenmøtet i dag 26.6.14 for å utbedre nåværende feil, samt unngå at lignende tilfeller skjer i fremtiden.

Vil igjen takk for anmeldelsen, og håper at du en gang i fremtiden vil gi oss en sjanse til.