Spennende sted.

Er du på Hunderfossen så pass på og sett av god tid her. Mye spennende og lærerikt for både små og... les mer

Anmeldt 19. august 2018
Reisevant_11
Oslo, Norge
Flott og lærerikt

Anmeldt 30. juli 2018
Vivpriw
Sandefjord, Norge

Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Er du på Hunderfossen så pass på og sett av god tid her.
Mye spennende og lærerikt for både små og store barn.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Reisevant_11
Anmeldt 30. juli 2018

Flott og lærerikt for vitebegjærlige unger. En ung dame som jobbet der svarte på umulige spørsmål fra en vitebegjærlig 6-åring og hadde god tid til han. Mye rart ¨trykke på og spennende ting som skjedde. Absolutt et morsomt sted for unger som liker å spørre og lære :-)

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Vivpriw
Energisenteret, Tekniker på Energisenteret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på!
Våre sommeransatte har hatt heftige dager i varmen med svært mange gjester, så veldig fint å høre at «den vitebegjærlig 6-åring» ble sett og hørt.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 11. august 2017 via mobile enheter

Vi besøkte energisenteret med våre 2 barn på 3 og 5år. Mye spennende og lærerikt. Anbefaler å sette av litt tid til å gå gjennom hele utstillingen!

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, S4726EGtoms
Energisenteret, Tekniker på Energisenteret, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding, og velkommen tilbake! Vi prøver stadig å fornye oss og finne nye måter å formidle læring på; gjerne gjennom lek og aktivitet.

Anmeldt 6. august 2017

Energisenteret appellerte til 8-åring. Mye å ta på og teste ut, og også en del teori som faktisk var greit forståelig. Anbefales! (stedet er del av Hunderfossen Familiepark)

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Silja_12

Takk for anmeldelsen! Vi ønsker at gjestene skal lære noe gjennom lek og aktivitet, så det gleder oss å høre at det falt i smak.

Ja, på sommeren er vi absolutt en del av Hunderfossen Familiepark. Vi har også åpent for skoleundervisning hele vinteren, og har besøk av skoleklasser så godt som hver eneste dag.

Anmeldt 22. juni 2017 via mobile enheter

Deilig avbrekk fra karuseller og ståk. Matnyttig for både store og små. Hyggelig betjening som gav en hjelpende hånd der det trengtes.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, 633idas