“Litt utslitt bowling”
Anmeldelse av Gjestegarden Fagernes AS

Gjestegarden Fagernes AS
Vurdert som nr. 9 av 15 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

God mat. God musikk. God atmosfære. Det eneste som mangler er nyere spill og aktivitet. Verdt å besøke.

1  Takk, Beniamin2014

Anmeldt 21. august 2018

Fint alternativ når du er på reise i Valdres. Ryddig Kro med gode toalettfaciliteter og stor spisestue. Kjøttkaker var en fin opplevelse.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, jacoba878
Anmeldt 3. mars 2018

Gjestegården er ein av få plassar på Fagernes der ein får ein tradisjonell middag med kokte poteter, noko som kan vere ei grei avveksling til pizza, hamburger og kebab. (Dei har pizza og hamburger også om ein vil ha det)
Me var to vaksne og eit barn som åt middag der. Dagens middag, flesk og duppe, var god. Flesket var passe steikt, ikkje sprøtt, men grønnsakene hadde fått for mykje salt i vatnet. Lasagnen smakte greit, men var tydeleg varma oppatt noko som gjorde at det var kald i midten. Guten fekk fiskepinnar med kokte poteter i stadenfor pommes frites, og remulade. Sakna grønnsaker eller salat, det var heilt fråværande! Positivt at barn får ein " gullmynt" som dei kan bruke på automatar for å få ei leike.
Toalettet var ikkje vaska på ei stund, skoa sat fast i søl på golvet etter å ha vore på toalettet.

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Valdres80
Anmeldt 2. desember 2017 via mobile enheter

Dj er god på flyt i mixinga, men kjøre meg, Marcus og Martinus og cc for og komme inn på Fagernes. Seriøst?!??

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Ida Silje A
Anmeldt 26. juli 2017

Etter å ha opplevd Valdresflya i fantastisk sommersol tok vi turen innom Gjestegarden på Fagernes for å spise middag. Det var en fantastisk flott opplevelse. Nydelig mat, rask servering, meget hyggelig betjening og helt akseptable priser gjør at vi uten forbehold kan anbefale alle reisende å stikke innom for en matbit her. Stedet var dessuten god tilrettelagt for bevegelseshemmede, hadde en flott og hygienisk sanitæravdeling, og god parkering like utenfor dørene. Vi valgte å spise inne i de luftige og hyggelige lokalene, men det er også uteservering der. hva mer kan man ønske seg?

Dato for besøk: juli 2017
Takk, I2160LVtomb

Reisende som så på Gjestegarden Fagernes AS, så også på

Aurdal, Nord-Aurdal
Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Gjestegarden Fagernes AS? Del dine erfaringer!