“Sushi”
Anmeldelse av Chen's Beijing House

Chen's Beijing House
Vurdert som nr. 7 av 15 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 8. august 2021

De hadde ikke sushi Syns det er litt rart ettersom vi sett reklame på det.
Kan hende maten ellers var god men vi valgte at gå videre.

1  Takk, sarahrebeccan

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde lyst på litt annerledes mat, og dette så hyggelig ut. Fikk en følelse av at hele familien var på jobb, som opplevdes meget hyggelig og trivelig. Dette var ett hyggelig sted, stort aquarie midt i restauranten med coy. Meget hyggelig betjening, med gode anbefalinger. Maten smakte meget godt og var mere enn nok.
Anbefales!

Takk, hobbykokken
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Av 14 i vennefølget, var det ingen klager på maten. Rikelig mat, og hyggelig betjening. Litt venting på maten, men vel verdt det.
Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: september 2020
Takk, hato11
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Familie på tre voksne og tre barn. Alle fornøyde med mat og pris. Litt venting og en rett som var feil, men ellers var vi fornøyde.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Trine1981
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kom for å spise middag. Måtte vente litt på maten, men det var verd det. Svært god mat. Kommer gjerne igjen.

Takk, Pumkinpai

Reisende som så på Chen's Beijing House, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal
Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Chen's Beijing House? Del dine erfaringer!