TRE1805
Anmeldelse av Nythun AS
5,0 av 5 boblerAnmeldt 2. aug. 2020
Jørn Utheim, Daglig lederNythun AS, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 24. feb. 2021
Det er velig hyggelig at du likte oppholdet og også morsomt at du beskriver rommet som du gjør. Forståsegpåere som ikke engang har vært her (!) har rangert oss til et 2-stjerners hotell på grunnlag av teknisk spekk, som ofte er helt uinteressant for gjesten... Hjertelig velkommen til neste opphold, vi har gourmethelg igjen siste i oktober. Det blir mindre og mer eksklusivt enn før, vi lover deg!
Scandic Hotels
    34.1 km fra Nythun AS
    18.2 km fra Nythun AS
    Se flere hoteller i Fagernes
    Anmeldt 21. oktober 2019

Fantastisk mat, service på topp, flotte omgivelser. Imøtekommende og hyggelig vertskap som sørger for en personlig og god atmosfære. Hatt 3 besøk/opphold her og opplevelsen er like god hver gang. Blir garantert flere besøk.

Dato for oppholdet: oktober 2019
    Takk, Torbjørn J
    nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2020

Hei Torgbjørn, takk for din vidunderlige anmeldelse! Vi vi veldig gjerne at det skal oppleves akkurat sånn og da må vi takke deg som er mottakelig for det vi gjør! Godt nyttår og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Marit og Jørn

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Helt magisk og fantastisk sted. Med utrolig deilig mat.
    Det er en super bra service og hyggelig betjening. En stor og flott hytte som vi leide. Nythun Anbefales på det sterkeste! Det er et flott terreng å gå på tur i.

Dato for oppholdet: september 2019
    Takk, Idagre
    nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Takk for din uforbeholdne kritikk av oss, det varmet virkelig våre hjerter! Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 19. september 2019

3-dagers samling for 27 tillitsvalgte i PFI - en glede å være på Nythun. Flott sted - meget god service og helt TOPP mat. Rommene var fine - rent og pent og gode senger, kurslokalene var flotte. Gir stedet den beste anbefaling - vi kommer gjerne tilbake hit. Takk for oss😀👏😀

Dato for oppholdet: september 2019
    Takk, ReidunMartinsen
    nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2019

Ja men dette var veldig hyggelig å høre, takk for hyggelig besøk av gode samfunnsstøtter! Hjertelig velkommen tilbake til oss, vi vil bestrebe oss på å innfri deres forventninger da også!

Beste hilsen Marit og Jørn, gjestgiverne på Nythun

Anmeldt 25. mars 2019

Vertskapet på Nythun høyfjellstue vet virkelig å gjøre sitt for at besøkende skal få en god opplevelse. Utsøkt mat og veldig god personlig service gav meg og min samboer et flott opphold. Kokkene bruker mye kortreiste råvarer og bidrar dermed til å støtte opp under drift på små og større bruk i nærheten som fokuserer på kvalitet framfor kvalitet.

Takk for oss, vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: mars 2019
    Takk, TorbjKrist
    nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. april 2019

Det er jo en fryd for oss å lese din anmeldelse. Da blir det fyr på bålet og lønn etter innsats i tillegg til at det er veldig hyggelig å se at folk legger merke til våre anstrengelser for at dere skal få nettopp den opplevelsen. Velkommen igjen ved neste anledning, vi gleder oss allerede! Hilsen alle oss på Nythun.

Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Et fortreffelig og nydelig sted med veldig trivelig vertskap og nydelig anrettet hjemmelaget lokal mat fra bunnen av .Det ble også servert lokalt drikke . Dette er et sted en kan anbefale alle til å gjøre ett besøk.

Dato for oppholdet: mars 2019
    Reisetype: Reiste alene
    1  Takk, UnniR47
    Jørn U, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake til Nythun ved en senere anledning!