Anmeldt 18. oktober 2020 via mobile enheter

Etter en periode med forholdsvis lite sosiale arrangementer, var det en flott opplevelse å få høre Kurve i Låven på Nythun en lørdag ettermiddag. Sangglede så det monner og et variert program med noen flotte enkeltprestasjoner. En stor takk til Kurve!
Så tryllet Marit og Jørn fram noen matretter i etterkant av konserten, som overgår det meste. Det er en svært god grunn til at dette stedet er kjent for mat i særklasse.
Tusen takk til Marit og Jørn for nok en smaksopplevelse.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, pereinart2018
Jørn Utheim, Daglig leder på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2021

Så hyggelig at du likte arrangementet og at vi lykkes med å gi folk en avveksling i disse tider med kvalitetsunderholdning og mat. Hjertelig velkommen på neste arrangement, dette blir nok en årvis begivenhet!

Anmeldt 2. august 2020

Tusen takk til Marit og Jørn for et meget vellykket opphold hos dere.
Vi bodde på dobbeltrom og ble imponert over standarden som var gjennomgående meget bra; deilige senger, rent og pent, lekkert bad med Villeroy Boch smart-løsninger og fantastisk utsikt over Kruktjernet. Hele hotellet bar preg av topp vedlikehold med innslag av det moderne.
Frokosten var nydelig med hjemmebakt brød, knekkebrød og boller og pølser i tillegg til annen lokal mat. Middagen var et kapittel for seg selv som bare må oppleves. Virkelig gourmetmat i fjellheimen tilberedt med kjærlighet og akkompagnert av nydelige viner, anbefalt med god overbevisning.
Sist men ikke minst var bekjentskapet med Vitania en berikelse, vakthunden på ca 4 kilo som varslet når nye gjester ankom men som ikke leet på øyet nå allerede innsjekkede gjester kom inn!
Vi kommer veldig gjerne tilbake, gjerne når høsten har farget fjellet.

1  Takk, TRE1805

Det er velig hyggelig at du likte oppholdet og også morsomt at du beskriver rommet som du gjør. Forståsegpåere som ikke engang har vært her (!) har rangert oss til et 2-stjerners hotell på grunnlag av teknisk spekk, som ofte er helt uinteressant for gjesten... Hjertelig velkommen til neste opphold, vi har gourmethelg igjen siste i oktober. Det blir mindre og mer eksklusivt enn før, vi lover deg!

Anmeldt 21. oktober 2019

Fantastisk mat, service på topp, flotte omgivelser. Imøtekommende og hyggelig vertskap som sørger for en personlig og god atmosfære. Hatt 3 besøk/opphold her og opplevelsen er like god hver gang. Blir garantert flere besøk.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Torbjørn J
nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. januar 2020

Hei Torgbjørn, takk for din vidunderlige anmeldelse! Vi vi veldig gjerne at det skal oppleves akkurat sånn og da må vi takke deg som er mottakelig for det vi gjør! Godt nyttår og hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Marit og Jørn

Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Helt magisk og fantastisk sted. Med utrolig deilig mat.
Det er en super bra service og hyggelig betjening. En stor og flott hytte som vi leide. Nythun Anbefales på det sterkeste! Det er et flott terreng å gå på tur i.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, Idagre
nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2019

Takk for din uforbeholdne kritikk av oss, det varmet virkelig våre hjerter! Velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 19. september 2019

3-dagers samling for 27 tillitsvalgte i PFI - en glede å være på Nythun. Flott sted - meget god service og helt TOPP mat. Rommene var fine - rent og pent og gode senger, kurslokalene var flotte. Gir stedet den beste anbefaling - vi kommer gjerne tilbake hit. Takk for oss

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, ReidunMartinsen
nythun, Eier på Nythun AS, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2019

Ja men dette var veldig hyggelig å høre, takk for hyggelig besøk av gode samfunnsstøtter! Hjertelig velkommen tilbake til oss, vi vil bestrebe oss på å innfri deres forventninger da også!

Beste hilsen Marit og Jørn, gjestgiverne på Nythun