Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Svært nedslitt. Elendig frokost. Og det til en pris vi har overnattet svært bra for flere netter på veg fra Vesterålen og sørover. Anbefaler sterkt å kjøre forbi dette hotellet. Trist å sitte igjen med så dårlig minne fra Fagernes, som jo er et koselig sted.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 697hilder
Anmeldt 11. oktober 2017 via mobile enheter

Vi gjorde EN feil da vi stoppet ved Fagerlund hotel: at vi ikke kjørte ca 150 m videre til neste hotel (scandic).
Fagerlund hotel reklamerer med at de har rimelige priser, det syns jeg ikke de har! Vi kunne fått rom på 4 stjernes scandic til omtrent samme pris..
+ God seng, vi sov godt.
+ Lystett rullegardin
- Utrolig slitt og gammelt.
- Enkel rengjøring? Lampen i taket på
soverommet var full av døde små-
fluer.
- særdeles enkel frokost som bar preg
av å ha blitt laget til kvelden før.
Utrolig tørt brød, knusktørre agurk-
skiver, bløte tomatbåter... (Vi møtte
5 min etter at frokosten startet..)

Dato for oppholdet: oktober 2017
Takk, Reidun68
Anmeldt 23. juli 2017

Dette hotellet ligger ved hovedveien gjennom Fagernes. Rommene har vask, men toalett må en ut på gangen for å finne. Det var utrolig mye bråk fra gaten, noe som gikk utover nattesøvnen. Rommet var ellers greit med det som trengs av utstyr.
Frokosten var enkel med få valg, men god kaffe og vi fikk med oss full termos videre.
Servicen er på et minimumsnivå.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 16. september 2016 via mobile enheter

"Hotell" kan vel dette neppe kalles. Dørene var stengt og kafeen lukket da vi kom. Vi ringte til et oppgitt telefonnummer og fikk straks følelsen av at "hotellsjefen" (en dame) egentlig ikke ønsket gjester.
Hun spurte hva vi ville hvorpå vi svarte at vi hadde forhåndsbooket rom der. Deretter foreslo hun at vi godt kunne finne oss et annet sted.
Vi takket ja til hennes tilbud og sjekket inn på Olav Thon Fagernes hotell - utmerket hotell og god service.
Burde ikke noen på Fagernes ta grep og få stengt Fagerlund Hotell omgående. Dette er dårlig markedsføring for Fagernes - et forøvrig hyggelig sted å være.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Håvard B
Anmeldt 31. august 2016

Maken til dårlig service skal man lete lenge etter. Her har man en bestyrerinne som har null interesse av å ha fornøyde gjester. Har rett og slett aldri opplevd lignende. Trodde ikke det var mulig... I forhold til hva man får her er prisen kjempehøy! Maten er heller ikke god...

Romtips: Bruk det andre hotellet i Fagernes i stedet!!!!
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Ruth L