“Knallgode boller”
Anmeldelse av Bakeriet i Bagn Fagernes

Bakeriet i Bagn Fagernes
Vurdert som nr. 14 av 17 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Bakeriet her byr på helt nydelige kanelsnurrer og kjempegode brød. Anbefales på det sterkeste å ta turen innom.

Takk, heidil502
Anmeldt 8. november 2019

Helt fantstisk 🤩 kommer gjerne igjen😉 baguetter med salami brie honning og nøtter er blitt min favoritt 😉

Dato for besøk: november 2019
Takk, Kaja2344
Anmeldt 10. oktober 2019

Bollene var tørre, og kakaoen smakte som rett-i-koppen. Atmosfæren var derimot grei, og personalet hyggelig.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Klokavskade-21
Anmeldt 1. september 2019

Vi stoppet her og kjøpte brød med egg/bacon da vi skulle videre på fjelltur. Ferskt og godt! Lettvint å ta med eller hyggelig å sitte ned ute eller inne.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Bonde75

Reisende som så på Bakeriet i Bagn Fagernes, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Bakeriet i Bagn Fagernes? Del dine erfaringer!