“Vi har vært mye på Fagernes,”
Anmeldelse av Kremarn

Kremarn
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi har vært mye på Fagernes, men aldri på dette stedet. Men det var på tide med noe nytt. Vi ble tatt imot av svært hyggelig betjening. Bestilte fjellørret og bakt potet. Begge rettene kom ganske raskt. Maten smakte godt og servitøren kom raskt og spurte om det smakte godt. Det gjorde det. God stemning på stedet, hyggelig med gammel stil og god mat. Hit går vi flere ganger, anbefales.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 125steinare

Anmeldt 28. juli 2020

Tok med dama for å spise her. Hun spiste salat og jeg spiste burger. Det var skikkelig godt!
Rene toaletter og kult lokale, servitøren var blid også.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Sondov
Anmeldt 28. juli 2020

Nydelig mat,
Vi spiste pizza og bakt potet. Perfekte porsjoner til lunsj.
Kjempe god service av ei sprudlende og blir servitør
Hjemmekoselig atmosfære. Tommel opp

Takk, 45maritb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette ble sommerens dårligste måltid. Vi bestilte pizza og nachos. Pizzaen kunne ha vært god, men tomatsausen var Ramm med alt for mye hvitløk. Nachosen var rett og slett udelikat med dipsausene slengt oppå. Det må da være mulig å ha disse i egne skåler!

3  Takk, susannek621
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Spesielt sted med god atmosfære. Fjellørret med husets vin kan anbefales. Ligger i hovedgaten. Spiser du inne, sett deg innerst med utsikt mot innsjøen. L og kjøkkenet skuffer ikke.

1  Takk, fredrikunnar2018

Reisende som så på Kremarn, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Kremarn? Del dine erfaringer!