“Veldig god mat”
Anmeldelse av Kremarn

Kremarn
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Fagernes
Anmeldt 12. september 2021

Spist her ved flere anledninger. God milkshake, burger og lasagne. Kommer tilbake neste gang jeg skal ut og spise

Takk, olegunnars2021

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe gode burgere og hyggelig betjening. Utrolig hyggelige lokaler og interiør.Her kommer vi til å stoppe en annen gang også.

Takk, Gram1975
Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

En av de bedre resturantopplevelsene på lenge! Kremen og Fagernes leverer i høyklasse! Burger med brie og bacon var helt perfekt !

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Mnhe19
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Beste burger i Valdres. I et kombinasjonslokale møbel og kro så kan du få en fantastisk burger med prezel brød. Hyggelig betjening og flotte møbler å sitte i gjorde måltidet fullbrakt

Dato for besøk: april 2021
Takk, larsj898
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Lunsjstopp - meget vellykket. God og blid service med gode anbefalinger. Noen av de beste burgerne vi har spist. Veldig gode burgerbrød også.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, reisefan

Reisende som så på Kremarn, så også på

Fagernes, Nord-Aurdal

Har du vært i Kremarn? Del dine erfaringer!