TripadvisorUSD 132
HurbUSD 152
Anmeldt 10. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Berit L, Daglig leder på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Anmeldt 4. oktober 2018

Besøk i jobbsammenheng. Moderne hotell av forventet, men god standard. Hadde meget romslig rom, med utsikt mot sør og vest, mot vannet (rom 403). Manglende lys i sengelampene ble ordnet raskt. Lunsj ble ordnet, men hadde i utgangspunktet ikke lunsj. Service fra kjøkkenet? God middag, med musikkledsagelse fra naborommets/barens intimkonsert. Litt kjedelig vinliste, men kjempegod rakfisk. Flott frokost, og hyggelig betjening alle veier.

Romtips: Flott utsikt vestover, og sydvestover. Hjørnerom 403 er utmerket, og stort.
Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 272gunnarh
Berit L, General Manager på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. oktober 2018

Takk for meget hyggelig tilbakemeldinger!
Beste hilsen Team Scandic Valdres!

Anmeldt 4. september 2018

Kjempe flott kveld med konsert, som ble avsluttet brått! Når vi kjøper drikke i baren nede for å ta det med oss oppå rommet, Det gjekk ikke.. Vi måtte stå nede å drikke opp før vi gjekk opp fra kjelleren. DÅRLIG SERVICE.. Flere som ble irritert..

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 718elisabeth

Takk for din tilbakemelding.
Denne opplevlesen var svært uheldig, og vi har gått opp våre rutiner for at det ikke skal forekomme for fremtiden.

Anmeldt 3. september 2018

Bestilte rom på Scandic Fagernes i april i år, for å være sikker på at vi skulle få plass natten mellom 18. og 19.08.2018.
Ringet Scandic Fagernes 18.08.2018 på formiddagen, og informerte at vi ble litt sene (hadde langt å kjøre), og fikk beskjed om at det var helt greit.
Da vi nærmet oss Fagernes, fikk jeg telefon fra Scandic Fagernes at det ikke var plass til oss.
Dere hadde overbooket. Dette er ikke greit!
Ikke stedet jeg kommer til å bestille rom ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Hege J

Takk for din tilbakemelding. Det er svært beklagelig at vi ikke hadde tilgjengelig rom til deg på Scandic Valdres.
Vi har gått opp våre rutiner for å hinder at dette gjentar seg.

Anmeldt 3. september 2018

Ligger sentralt og pent til i Fagernes. Hadde familierom som var flott. Romslig og hyggelig rom med super utsikt over vannet. Rent og pent var det også. Da vi var der, var det folk som fikset og sveiset på taket rett utenfor verandaen, så det var litt irriterende. De holdt på etter leggetid for barna og de begynte før vi hadde tenkt å stå opp, så det ble en del støy, dessverre. Vi syntes litt synd på arbeiderne som hadde så ukristelige arbeidstider og som måtte jobbe både veldig seint og veldig tidlig. Vi spiste middag på hotellet, og den var helt grei. Tror de var litt underbemannet, for alt tok lang tid, og servitøren vår løp rundt over alt og skulle fikse alt på en gang. Det jeg virkelig vil skryte av, er frokosten. Det var mye god og variert mat å velge mellom, og av alle steder vi reiste i sommer, var dette det hotellet der frokosten var best allergimerket. Det var også mange gode frokostalternativer for allergikere. Sånt synes vi er viktig.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Eva H

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding!
Så beklager vi på det sterkeste at arbeiderne på taket startet jobben sin tidlig på morningen.
Vi har gått opp rutiner vvedrørend eoppstart for eksterne arbeidere.