Anmeldt 19. mars 2019

Virkelig et fantastisk personalet! Helt fra vaskehjelp til direktør. Fikk ballonger og sjokolade pga bursdag :)
Rommet var fint, rent, men litt slitt på bad. Selve hotellet i sin helhet er kjempekoselig. Super frokost og nydelig middag i restauranten om kvelden.

Dato for oppholdet: mars 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, 126eli
Berit L, Leder  på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2019

Tusen takk for meget hyggelig tilbakemelding!
Vi ønsker dere hjertlig velkommen tilbake til Scandic Valdres!

Beste hilsen Berit & Team Valdres!

Anmeldt 19. februar 2019

Gode parkeringsmuligheter nær inngang, og gratis. Vi pleier å overnatte her når vi kjører tvers over landet om vinteren. Hyggelig personale. Vi bestiller standard rom, som er helt greit til overnatting. TVen på rommet denne gangen var litt tregt, men var OK når jeg hadde vendt meg til det. Badet var nyoppusset. Svakhet at spotter i taket ikke kan dempes - det er enten av eller på. Det var kun en ekstrapute på rommet. Det bør være to på dobbeltrom. Gode senger, stille og rolig, og dermed ypperlige soveforhold!
Også denne gangen var den varme delen av frokosten kald. Det bemerket vi, og det har vi gjort ved tidligere anledninger, men det ser ikke ut for å hjelpe. Frokostserveringen avsluttes 0930 på hverdager. Det oppfatter vi som i tidligste laget når man er på ferie-/fritidsreise.

Dato for oppholdet: februar 2019
Takk, 621leivp
Berit L, Daglig leder på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2019

Hei
Takk for hyggelig tilbakemelding i anledning deres opphold på Scandic Valdres, både mht personalet og våre fasiliteter! Vår kjøkkensjef har stor fokus på frokosten vår, og vil være ekstra oppmerksom på varmbuffeten for fremtiden.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Mvh Berit & Team Scandic Valdres

Anmeldt 19. januar 2019

Godt førsteinntrykk. Fikk et godt rom i fjerde etasje. Eneste lille jeg kunne utsette på er at det var kjøleskap der som IKKE var i drift. Kun en lapp om at de har døgnåpen minibar i resepsjonen. er ikke alle som vil bruke den, men det kan være noen som vil bruke kjøleskapet til egen mat, medisiner e.l.Ellers er hotellet helt ålreit, og det beste Fagernes har å by på.

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, 97larsr
Berit L, Eier på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Hei
Takk for fire fine stjerner!

Anmeldt 3. desember 2018

Vi har flere ganger overnattet på hotellet og er veldig fornøyd. Super julebuffet første helgen i desember. Nydelig mat. Mange julebordsgjester og levende musikk denne helga. Anbefaler hotellet for andre!

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Trek12720405925
Berit L, Daglig leder på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Tusen takk for fem flotte stjerner og hyggelig tilbakemelding!
Vi ønsker deg en riktig fin førjulstid!
Beste hilsen Berit Lunde & Team Scandic Valdres

Anmeldt 12. november 2018

Fin beliggenhet i Fagernes. Flott treningsmuligheter. God og variert frokost. Hotelldirektør som kom med påfyll av kaffe under frokosten. Lunsjen var smakfull og innbydende. Velsmakende middag alle kvelder. Personalet var blide og imøtekommende.

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Global317791
Berit L, Daglig leder på Scandic Valdres, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. november 2018

Tusen takk for 5 flotte stjerner og flott tilbakemelding til Scandic Valdres!

Beste helsing hotelldirektør
Berit Lunde