Travelocity
HurbUSD 153
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Booket et Superior rom med utsikt. Fikk et helt greit rom med liten balkong og utsikt mot vannet. Dessverre var det teppe på gulvet, noe vi helst ikke vil ha pga min kones allergi. Hotellet har et flott uteområde, vi fikk dessverre ikke brukt det pga regnvær. Selve bygningene bærer preg av fordums prakt, har nok engang vært veldig fine, men er litt slitne nå. Bra treningsrom som jeg brukte. Hotellet har også et lite svømmebasseng. Men rakk ikke å bruke det. Fin service i resepsjonen. Dessverre ikke det samme i restauranten. Kun tre hovedretter, en kjøtt, en fisk og en vegetar. Vi forlot stedet da vi ikke fikk velge bord selv i restauranten( det var mange ledige) og spiste middag på en annen restaurant. Frokosten var helt grei i disse Korona tider, men savnet bacon. Så oppsummert, helt greit hotell, men ikke mer enn det

1  Takk, bsh371113
Anmeldt 2. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger idyllisk til, men begynner å bli litt slitent. Er i Fagernes sentrum og du kan gå til alt. Fint å ha med hund.
Gratis wifi på rommet og gratis parkering rett utenfor hovedinngangen. Pene fellesarealer og en deilig hage. Hyggelige og imøtekommende ansatte både i resepsjonen og i spisesalen.
Vi hadde med en liten hund, kan være derfor vi fikk et litt slitent rom med to enkeltsenger skyvd inntil hverandre som gir en dårlig opplevelse av dobbeltseng. I tillegg lå det noen halvtomme nøtteposer strødd under sengene, så det var tydeligvis ikke gjort skikkelig rent.
Koronarestriksjoner gjorde at frokosten ble servert som ferdig dekkede tallerkener (med plast over) - med litt av hvert på. Betjent buffet med varmmat. Varm og kald drikke forsynte vi oss med selv.
Den store terrassen rett utenfor spisesalen, med flott utsikt over vannet, var ypperlig for frokost om morgenen eller drink om kvelden :-)

1  Takk, Toneih
Anmeldt 29. juni 2020

flott hotell og veldig hyggelige ansatte, har bodd der mange ganger, da vi trives godt der og kommer gjerne tilbake. Deilig frokost på morgenen. Hotellet ligger midt i Fagernes sentrum, så alt finnes i gang avstand. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, lindaj5047xc