kr 1 475
    55.1 km fra Scandic Valdres
    8.5 km fra Scandic Valdres
    Se flere hoteller i Fagernes
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her noen netter med familien. Fikk stort rom der det var egen seng til barna i en slags alkove. Rommet var svært rent. Frokost var nok anderledes pga korona. Alt var innpakket i plast. Kunne kanskje vært løst på annen måte. Når hvert rundstykke er pakket inn enkeltvis håper jeg at det er gode rutiner for resirkulering. Frukt og musli var også pakket inn i plastbokser. Hotellet har tilgang til basseng, det var tydelig at ikke alle ansatte har fått samme info om hvordan registrere besøk med tanke på korona.

Takk, Pumkinpai
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig fint plasert mitt i Fagernes det ligger rett ved vannet og gangavstand til det meste.
    Vi var så heldige å ha rom med utsikt mot vannet og d kan anbefales om man skal bo akkurat her. Vi fikk et stort rom med en god seng og en liten salong, badet hadde badekar noe som falt i smak for vår del, vi hadde også en liten balkong med mulighet for 2 personer p sitte å nyte utsikten.
    Servicenivå til de ansatte var topp og vi følte virkelig at vi ble tatt godt imot.
    Frokosten var litt redusert da vi var her i "coronatiden" men de hadde allikevel et godt nok utvalg til en god frokost.
    Hotellet har også gratis parkering.

Takk, Yngve G
    Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Booket et Superior rom med utsikt. Fikk et helt greit rom med liten balkong og utsikt mot vannet. Dessverre var det teppe på gulvet, noe vi helst ikke vil ha pga min kones allergi. Hotellet har et flott uteområde, vi fikk dessverre ikke brukt det pga regnvær. Selve bygningene bærer preg av fordums prakt, har nok engang vært veldig fine, men er litt slitne nå. Bra treningsrom som jeg brukte. Hotellet har også et lite svømmebasseng. Men rakk ikke å bruke det. Fin service i resepsjonen. Dessverre ikke det samme i restauranten. Kun tre hovedretter, en kjøtt, en fisk og en vegetar. Vi forlot stedet da vi ikke fikk velge bord selv i restauranten( det var mange ledige) og spiste middag på en annen restaurant. Frokosten var helt grei i disse Korona tider, men savnet bacon. Så oppsummert, helt greit hotell, men ikke mer enn det

1  Takk, bsh371113
    Anmeldt 2. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger idyllisk til, men begynner å bli litt slitent. Er i Fagernes sentrum og du kan gå til alt. Fint å ha med hund.
    Gratis wifi på rommet og gratis parkering rett utenfor hovedinngangen. Pene fellesarealer og en deilig hage. Hyggelige og imøtekommende ansatte både i resepsjonen og i spisesalen.
    Vi hadde med en liten hund, kan være derfor vi fikk et litt slitent rom med to enkeltsenger skyvd inntil hverandre som gir en dårlig opplevelse av dobbeltseng. I tillegg lå det noen halvtomme nøtteposer strødd under sengene, så det var tydeligvis ikke gjort skikkelig rent.
    Koronarestriksjoner gjorde at frokosten ble servert som ferdig dekkede tallerkener (med plast over) - med litt av hvert på. Betjent buffet med varmmat. Varm og kald drikke forsynte vi oss med selv.
    Den store terrassen rett utenfor spisesalen, med flott utsikt over vannet, var ypperlig for frokost om morgenen eller drink om kvelden :-)

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, Toneih