Bli belønnet med One Key
    • Vio.com
    21.3 km fra Scandic Valdres
    Se flere hoteller i Fagernes
    Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Grei størrelse på rommene, men dårlig renhold på rom og basseng. Generelt slitent hotell. Kort vei til Beitostølen og sentrum av Fagernes. Personalet var varierende serviceminded. Fikk ikke beskjed hvor rommet var.

Takk, Tor Espen H
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bodde her noen netter med familien. Fikk stort rom der det var egen seng til barna i en slags alkove. Rommet var svært rent. Frokost var nok anderledes pga korona. Alt var innpakket i plast. Kunne kanskje vært løst på annen måte. Når hvert rundstykke er pakket inn enkeltvis håper jeg at det er gode rutiner for resirkulering. Frukt og musli var også pakket inn i plastbokser. Hotellet har tilgang til basseng, det var tydelig at ikke alle ansatte har fått samme info om hvordan registrere besøk med tanke på korona.

Takk, Pumkinpai
    Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig fint plasert mitt i Fagernes det ligger rett ved vannet og gangavstand til det meste.
    Vi var så heldige å ha rom med utsikt mot vannet og d kan anbefales om man skal bo akkurat her. Vi fikk et stort rom med en god seng og en liten salong, badet hadde badekar noe som falt i smak for vår del, vi hadde også en liten balkong med mulighet for 2 personer p sitte å nyte utsikten.
    Servicenivå til de ansatte var topp og vi følte virkelig at vi ble tatt godt imot.
    Frokosten var litt redusert da vi var her i "coronatiden" men de hadde allikevel et godt nok utvalg til en god frokost.
    Hotellet har også gratis parkering.

Takk, Yngve G
    Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Booket et Superior rom med utsikt. Fikk et helt greit rom med liten balkong og utsikt mot vannet. Dessverre var det teppe på gulvet, noe vi helst ikke vil ha pga min kones allergi. Hotellet har et flott uteområde, vi fikk dessverre ikke brukt det pga regnvær. Selve bygningene bærer preg av fordums prakt, har nok engang vært veldig fine, men er litt slitne nå. Bra treningsrom som jeg brukte. Hotellet har også et lite svømmebasseng. Men rakk ikke å bruke det. Fin service i resepsjonen. Dessverre ikke det samme i restauranten. Kun tre hovedretter, en kjøtt, en fisk og en vegetar. Vi forlot stedet da vi ikke fikk velge bord selv i restauranten( det var mange ledige) og spiste middag på en annen restaurant. Frokosten var helt grei i disse Korona tider, men savnet bacon. Så oppsummert, helt greit hotell, men ikke mer enn det

1  Takk, bsh371113
    Anmeldt 2. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com