ScandicHotels.com
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 15. juli 2020

Relative små rom.Kunne ikke se store forskjellen mellom standard rom og ekstra superior.
Bestilte og fikk først et ekstra superior rom i 2. etasje med utsikt over et stort tak!! Byttet til 4. etasje med fin utsikt.

Hvorfor ikke dobbeltsenger? Alle rommene med den beste utsikten hadde visstnok 2 separate enkeltsenger!!!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kjell H
Anmeldt 15. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi har bodd på mange Scandichotell og denne gangen fikk vi desverre et knøttlite rom med et lite bad. Knappen til toalettet var oppå den lille diskplassen på badet. Nesten ikke plass til noen toalettsaker. Dusjen hadde en halvrund dusjdør som gjør den lille plassen i dusjen enda mindre. Merkelig. Putene i sengen, ja for så vidt de eneste putene på rommet, var klumpete.

Pluss for basseng og fin beliggenhet ved vannet. Sengen var god. Grei mottagelse da vi sjekket inn.

1  Takk, G8807TAlindaa
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig folk som jobber her, men møkkete rom. Dårlig utsikt. Lite bad, og ødelagte ting.
Huset er gammel, og ser ut som et hus som burde vært med i Åndenes makt.
Bilder under viser noen av eksemplene mine:

Men ligger greit i å med at det er i sentrum, butikker og helt ok kafeer.

1  Takk, Elias011
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Grei størrelse på rommene, men dårlig renhold på rom og basseng. Generelt slitent hotell. Kort vei til Beitostølen og sentrum av Fagernes. Personalet var varierende serviceminded. Fikk ikke beskjed hvor rommet var.

Takk, Tor Espen H