Booking.comUSD 120
Orbitz.comUSD 121
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra service ved ankomst. Slitt rom og bad. Dårlig lydisolert. Ekkelt teppe på gulvet, hvorfor oppgraderer ikke alle hotell til gulv som kan vaskes skikkelig. Frokost skuffer, har spist bedre i disse corona tider. Slapp brødmat som ikke stod til scandic forventinger. Det andre var ok, vakumpakket pålegg og porsjonspakker av alt annet var ok. Fin park rett ved hotellet. Bra service ved utsjekk også.

Takk, T257
Anmeldt 16. juli 2020

Fint hotell, god service og et pluss for barn med tilgang til innendørs badebasseng. Frokosten var super iht dagens situasjon, vi følte oss trygge og satt igjen med en god opplevelse. Rom med god plass til oss, bra rehold og hensyn til barn var tatt. Fine utendørsområder for korte eller lengre turer!

1  Takk, TheNorw90
Anmeldt 15. juli 2020

Relative små rom.Kunne ikke se store forskjellen mellom standard rom og ekstra superior.
Bestilte og fikk først et ekstra superior rom i 2. etasje med utsikt over et stort tak!! Byttet til 4. etasje med fin utsikt.

Hvorfor ikke dobbeltsenger? Alle rommene med den beste utsikten hadde visstnok 2 separate enkeltsenger!!!!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Kjell H