eDreamsUSD 131
HurbUSD 152
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte denne hotellet på vei hjemover etter Norgesferien vår. Valget falt på dette hotellet fordi de hadde elbillading og innendørs svømmebasseng.
Skuffelsen var dermed stor når vi sjekket inn lørdag og de forfalte at svømmebassenget var stengt i helgene. Dette kunne de spesifisert på hjemmesiden.
Vi tenkte da at vi kunne lade elbilen vår, men hotellet hadde mistet alle ladekabelen så det kunne vi ikke gjøre Virket ikke som de hadde tenkt å lete heller.
Hotellet er helt ok, ganske slitt, men rent.
Frokosten var variert og god. Stort pluss for personale (fra kjøkkenet) som var veldig blide og morsomme

1  Takk, P5960FYlindat
Anmeldt 26. juli 2020

Fortsatt flott hotel med lange familietradisjoner. MEN nå har Scandic overtatt og noe etterslep på vedlikehold synes. Pass på. Dette er et tradisjonsrikt hotell som må tas godt vare på. Gunstig beliggenhet med parkanlegg mot vannet. Fine turmuligheter og god parkering. God mat og hyggelig betjening. Rommene var også rene og fine.

Romtips: Be om rom med utsikt mot vannet.
1  Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Slitt hotell. Nesten som å gå inn i en annen tidsalder. Tepper på gulv overalt. Frokosten ikke til å hoppe i taket av, tørt brød og seige rundstykker. Reklamerte for svømmebasseng, dette var det svært begrenset som kunne benytte seg av , bare 10 stk, pga corona, ingen kø ordning og ingen tidsbegrensning, ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Parkering 100m unna, veldig upraktisk når en har mye bagasje til hele familien. Andre oppholdet på Scandic kjeden i løpet av en uke og det har vært svært skuffende så dette blir det siste i lang lang tid fremover

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com