ssandem
    34.3 km fra Scandic Valdres
    Restaurant
    Se flere hoteller i Fagernes
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Veldig kjekt å få være på dette flotte hotellet. Barna trivdes godt, betjeningen var hyggelig og hjelpsom. Ungene fikk is ved innsjekk. Og egen "frokost kurv" med yoghurt, muffins og juice til å velge fritt fra. Frokosten ellers var mye å velge i og veldig variert, men må si den var veldig skuffende. Overkokte egg, for lite steikt egg, ingen bacon, seige rundtstykker. Så dette var skuff. Men kaffen var god, og godt med pålegg.

Fantastisk uteområde! Her ble det benyttet flere timer med våre små på 2 og 4 år.

Rommet bar preg av årene, men ellers fint og romslig. Vi bodde på standard family four rom. Dynene var ikke dun eller noe fluff i, så om du liker dette er det litt kjedelig. Sengene var i overkant hard. Veldig fornøyd med oppholdet alt i alt. Genial løsning med stående tv, slik at vi kunne sitte den mot barna på morgenkvisten!

Anbefaler alle som skal bo her å prøve "berry mohito", denne var veldig god!

Kort oppsummert, veldig kjekt opphold, kunne vært bedre frokost.

Takk, LinnNorway93
    Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Vi valgte denne hotellet på vei hjemover etter Norgesferien vår. Valget falt på dette hotellet fordi de hadde elbillading og innendørs svømmebasseng.
    Skuffelsen var dermed stor når vi sjekket inn lørdag og de forfalte at svømmebassenget var stengt i helgene. Dette kunne de spesifisert på hjemmesiden.
    Vi tenkte da at vi kunne lade elbilen vår, men hotellet hadde mistet alle ladekabelen så det kunne vi ikke gjøre 😳 Virket ikke som de hadde tenkt å lete heller.
    Hotellet er helt ok, ganske slitt, men rent.
    Frokosten var variert og god. Stort pluss for personale (fra kjøkkenet) som var veldig blide og morsomme 😁

1  Takk, P5960FYlindat
    Anmeldt 26. juli 2020

Fortsatt flott hotel med lange familietradisjoner. MEN nå har Scandic overtatt og noe etterslep på vedlikehold synes. Pass på. Dette er et tradisjonsrikt hotell som må tas godt vare på. Gunstig beliggenhet med parkanlegg mot vannet. Fine turmuligheter og god parkering. God mat og hyggelig betjening. Rommene var også rene og fine.

Romtips: Be om rom med utsikt mot vannet.
    1  Takk, frikkinorway
    Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Slitt hotell. Nesten som å gå inn i en annen tidsalder. Tepper på gulv overalt. Frokosten ikke til å hoppe i taket av, tørt brød og seige rundstykker. Reklamerte for svømmebasseng, dette var det svært begrenset som kunne benytte seg av , bare 10 stk, pga corona, ingen kø ordning og ingen tidsbegrensning, ikke gjennomtenkt i det hele tatt. Parkering 100m unna, veldig upraktisk når en har mye bagasje til hele familien. Andre oppholdet på Scandic kjeden i løpet av en uke og det har vært svært skuffende så dette blir det siste i lang lang tid fremover

Takk, christianhayopsahl
    Anmeldt 20. juli 2020