familiepå3
    21.3 km fra Scandic Valdres
    8.5 km fra Scandic Valdres
    Se flere hoteller i Fagernes
    Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
    Anmeldt 1. august 2020

ble veldig godt mottatt og fikk rommet med en gang til tross for litt tidlig ankomst, rent og pent, Fagernes byr vel ikke på de mest kulinariske opplevelser men vi spiste en ok middag ute .... god frokost gjør at dette ble svært bra,,,, over snittet

Romtips: ut mot vannet så slipper du rånerne :-)
    1  Takk, Berg F
    Anmeldt 1. august 2020

Etter et par netter har vi gjort noen erfaringer. Rommet vårt var uten teppe og med nyoppusset bad og balkong med utsikt. Renholdet er bra, bortsett fra balkongen som var svært skitten. Sengene var gode. Frokosten er koronatilpasset som de skriver. Det betyr posjonspakninger av pålegg samt at de ikke har bacon! På frokosten i løpet av to morgener litt etter kl 9, opplevde vi at det var tomt for kokte egg, speilegg, loff, traktekaffe.

Takk, Helge L
    Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et dobbeltrom med utsikt mot sjøen og balkong, og slapp å betale ekstra for barna, selv ikke for ekstraseng på rommet. Utenfor hotellet er det et fint parkområde med stor lekeplass, badeplass og overgang til en idyllisk liten øy i innsjøen. Perfekt sted for småbarnsfamilier. Selve hotellet er i tradisjonell stil og sjarmerende utvendig.

Vi testet bassenget etter frokost - selve bassenget var fint, men man måtte gå ut av hotellet og inn på et treningssenter i underetasjen, og måtte betale ekstra for det. Mulig dette var grunnet Corona-situasjonen.

Alt i alt er vi svært fornøyde, og synes vi fikk veldig mye for pengene.

1  Takk, iniyto101
    Anmeldt 27. juli 2020

Hyggelig personale og fin frokostbuffe. Hotellet lider litt av mangel på tilrettelegging for HC. Blant annet en alt for liten heis. Dessuten var inngangspartiet tungvint for rullestol da ledig parkering var på motsatt side av der man kunne komme inn med rullestol.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Takk, ssandem