Priceline

Anmeldt 4. august 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

På grunn av dårlig renhold orket vi rett og slett ikke å være der lengre, sjekka ut en dag før vi egentlig skulle. Fikk igjen pengene for den siste natta.

Det første vi så da vi kom ut fra heisa var to unge jenter som sto og tasta på mobilene sine. Dette var da altså stuepikene.. Rommet var støvete, fullt av hybelkaniner, gress og sand på på gulvet. Mannen gikk ned i resepsjonen å snakka med de, fikk beskjed om at de skulle ordne det. Men ingenting skjedde, spurte igjen, men ingen kom...

Vi gledet oss til frokosten, siden det sto at det var den beste frokosten i kommunen eller fylket. Bordene var ikke dekket, og utvalget av mat var elendig. Ble nokså skuffet..

Vi skulle jo ha med oss ettåringen i bassenget, men de hadde visst stengt i helga..

I heisa lå det snusposer, og da ble det rett og slett for mye for oss, vi sjekket ut, dagen før vi skulle..

Men, god kaffi og bra wifi

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, familiepa3
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 1. august 2020

ble veldig godt mottatt og fikk rommet med en gang til tross for litt tidlig ankomst, rent og pent, Fagernes byr vel ikke på de mest kulinariske opplevelser men vi spiste en ok middag ute .... god frokost gjør at dette ble svært bra,,,, over snittet

Romtips: ut mot vannet så slipper du rånerne :-)
1  Takk, Berg F