TripadvisorUSD 158
Orbitz.com
ScandicHotels.comUSD 159
eDreams
Anmeldt 10. august 2020

Lite bad. Ingen forheng eller vegg som beskytter baderommet under dusjing, noe som medfører at hele badet må tørkes opp etter dusjing.
Måtte etterspørre rene hånklær, da vi ikke fikk noen automatisk.(håndklær ble brukt til å tørke opp baderommet etter dusjing).
Super frokostbuffet!
Svært god beliggenhet, stor plass på veranda og område rundt hotellet med utsikt mot vannet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, lhaugo521704
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 4. august 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

På grunn av dårlig renhold orket vi rett og slett ikke å være der lengre, sjekka ut en dag før vi egentlig skulle. Fikk igjen pengene for den siste natta.

Det første vi så da vi kom ut fra heisa var to unge jenter som sto og tasta på mobilene sine. Dette var da altså stuepikene.. Rommet var støvete, fullt av hybelkaniner, gress og sand på på gulvet. Mannen gikk ned i resepsjonen å snakka med de, fikk beskjed om at de skulle ordne det. Men ingenting skjedde, spurte igjen, men ingen kom...

Vi gledet oss til frokosten, siden det sto at det var den beste frokosten i kommunen eller fylket. Bordene var ikke dekket, og utvalget av mat var elendig. Ble nokså skuffet..

Vi skulle jo ha med oss ettåringen i bassenget, men de hadde visst stengt i helga..

I heisa lå det snusposer, og da ble det rett og slett for mye for oss, vi sjekket ut, dagen før vi skulle..

Men, god kaffi og bra wifi

Takk, familiepa3
Anmeldt 3. august 2020