Destinia.com
eDreamsUSD 159
Anmeldt 15. september 2020

Anmeldt 14. september 2020

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte Scandic Fagernes som utgangspunkt for noen turer i fjellet. «Superior ekstra» var med balkong og flott utsikt fra 4.etg. To netter og vi endte med å spise middag på hotellet begge kveldene.
Hotellet begynner å vise tegn på å være litt slitt og jeg liker speilegget varmere og bacon sprøere, men det er detaljer som ikke trakk ned for en god følelse av ferie.

1  Takk, 912bj_rnt
Anmeldt 1. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020
Anmeldt 26. august 2020

Gratis parkeringsplass rett utenfor hovedinngangen. Svært hyggelig betjening . Frokosten var velfylt og god. Hotellet ligger veldig sentralt til. Eneste minus er at antibakkdispenseren ikke ble passet på . Jeg måtte gi beskjed om at den var tom. Slikt bør gjøres automatisk. Så var det på vårt rom denne gangen som det svært ofte er på hotellene - dolokket var veldig løst. Manglet antagelig en skrue/mutter.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, trondv829