ScandicHotels.comUSD 148
eDreamsUSD 148
CheapTicketsUSD 148
HurbUSD 164
Anmeldt 21. september 2020

Et hotell på det jevne med vennlig betjening og gode senger, Frokosten var førsteklasses. Gratis parkering like ved inngangsdøra drar helhetsinntrykket opp. Helhetsinntrykket ble dratt ned av støynivået fra "rånegata" som lå parallelt med hotellet. De som ikke liker å sove med ørepropper, bør bestille rom bort fra gata.

Takk, Per-Arthur
Anmeldt 15. september 2020

Vi var i utgangspunktet på tur fra Bergen til Elverum-området på transportoppdrag. Bestemte oss for å overnatte på Fagernes på tur/retur for å gjøre dagsetappene mer behagelig. Hadde bestilt billigste romtype og det var forsåvidt helt ok. Siden vi ville komme til hotellet tidlig ettermiddag lørdag valgte vi å oppgradere til rom med balkong og utsikt over innsjøen natt 2. Det gikk helt greit og kostet heller ikke mye. Utsikten og solnedgangen var verdt pengene
Frokosten imponerte virkelig. Har sjelden opplevd maken til utvalg. Videre spiste vi middag i restauranten lørdag og fikk nydelig rakfisk til forrett og en indrefilet av okse som smeltet på tungen. Fikk anbefalt en rødvin som passet perfekt.
Vi kommer veldig gjerne tilbake.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, vidarkristiansen57
Anmeldt 15. september 2020

Anmeldt 14. september 2020

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

Vi valgte Scandic Fagernes som utgangspunkt for noen turer i fjellet. «Superior ekstra» var med balkong og flott utsikt fra 4.etg. To netter og vi endte med å spise middag på hotellet begge kveldene.
Hotellet begynner å vise tegn på å være litt slitt og jeg liker speilegget varmere og bacon sprøere, men det er detaljer som ikke trakk ned for en god følelse av ferie.

1  Takk, 912bj_rnt